قیمت و مشخصات نیسان ایکس تریل ۲۰۱۹ اعلام شد

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
نیسان مدل ایکس تریل را برای سال ۲۰۱۹ با تجهیزات ایمنی و رفاهی بیشتر، عرضه می‌کند. ارزان‌ترین نسخه، ۲۷ هزار دلار قیمت دارد.
تبلیغات

نیسان از جزئیات قیمت گذاری و مشخصات مدل‌های مختلف ایکس تریل برای سال ۲۰۱۹ خبر داد. نیسان ایکس تریل پرفروش‌ترین خودروی کراس‌اور نیسان است و به همین دلیل برای این شرکت اهمیت زیادی دارد. تغییرات ظاهری این خودرو برای سال ۲۰۱۹ چشمگیر نیست‌ و نیسان تصمیم گرفته تا ایکس تریل ۲۰۱۹ را با امکانات بیشتری به بازار عرضه کند.

2019 Nissan Rogue

نیسان ایکس تریل ۲۰۱۹ اولین مدل نیسان است که به سیستم Nissan Safety Shield 360 مجهز شده است. این آپشن شامل چندین سیستم ایمنی فعال است شامل ترمز خودکار اضطراری، هشدار نقطه‌ی کور،  تشخیص عابر پیاده،  هشدار خودروی پشت سری، رادارهدایت بین خطوط و پارک خودکار اشاره کرد.

یکی از تیپ‌های نیسان ایکس تریل با نام S به بازار عرضه خواهد شد. خریداران نیسان ایکس تریل S می‌توانند پکیج Special Edition را  سفارش  دهند که این پکیج شامل رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، آینه‌های جانبی گرم شونده، راهنماهای روی آینه، فرمان چرمی، دسته دنده‌ی چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو وتزئینات کرومی روی بدنه است.

2019 Nissan Rogue

خریداران تیپ SV این خودرو نیز می‌توانند پکیج پریمیوم را برای نیسان ایکس تریل سفارش دهند. این پکیج شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، سیستم رانندگی نیمه خودکار ProPilot و ترمز پارک الکترونیکی می‌شود. نیسان ایکس تریل ۲۰۱۹ از نیمه‌ی سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد و تمامی مدل‌های این کراس اوور پرفروش در این سال به سیستم هشدار درهای عقب و نمایشگر ۷ اینچی سیستم نیسان کانکت به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز خواهند شد. در بخش فنی نیسان تغییری ایجاد نکرده است و همچنان شاهد استفاده از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۷ نیوتون متر هستیم. انتقال نیرو نیز همانند قبل با جعبه دنده‌ی معروف Xtronic به هر چهار چرخ خودرو انجام می‌شود که این جعبه دنده از نوع ضریب متغییر خودکار است.

2019 Nissan Rogue

خریداران این امکان را دارند تا مدل خود را به صورت تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل خریداری کنند. مدل تک دیفرانسل X-Trail کم‌مصرف‌ترین نسخه است که در شهر ۹.۵ لیتر در صد کیلومتر، در جاده ۷.۱۳ لیتر در هر صد کیلومتر و در سیکل ترکیبی ۸.۱۱ لیتر در صد کیلومتر، بنزین نیاز دارد.

2019 Nissan Rogue

مشتریان نیسان در بازار امریکا می‌توانند نسبت به خرید نسخه‌ی هیبریدی اقدام کنند. این خودرو به یک پیشرانه‌ی الکتریکی مجهز شده است که مجموع قدرت آن به ۱۷۶ اسب بخار می‌رسد. همچنین مدل هیبریدی در مدل‌های تک و یا دودیفرانسیل قابل سفارش است.

قیمت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۹ از ۲۷ هزار ۱۹۵ دلار آغاز می‌شود و قیمت در گران‌ترین مدل به ۳۲ هزار ۷۴۰ دلار می‌رسد. قیمت پایه مدل هیبریدی نیز ۲۸ هزار ۵۹۵ دلار بوده و به ۳۲ هزار ۸۹۰ دلار در نسخه‌ی فول آپشن می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات