هوندا S660 نئوکلاسیک رونمایی شد

یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
هوندا از کیت بدنه اسپرت برای مدل S660 رونمایی کرد که از قطعات کروم و فایبرگلاس بهره می‌برد.
تبلیغات

از زمان معرفی هوندا S660 در سال ۲۰۱۵ تاکنون، آمریکایی‌ها چشم به آن سوی سواحل دوخته‌اند تا این خودروی اسپرت دوست‌داشتنی را به چشم ببینند. هوندا S660، یک اسپرت کامپکت مخصوص بازار ژاپن است. در حالی که شایعات در مورد ورود این خودرو به بازار آمریکا داغ شده است، خودروساز ژاپنی تلاش کرد تا به این گمانه‌زنی‌ها خاتمه دهد. روز گذشته، هوندا از کیت بدنه جدید S660 رونمایی کرد، که ظاهر آن را بسیار مدرن و جذاب می‌کند.

Honda S660 Neo Classic / هوندا S660 نئوکلاسیک

این کیت بدنه که S660 نئوکلاسیک نامیده می‌شود، بر اساس یک خودروی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو توکیو نمایش داده شد. طراحی این مدل بسیار شبیه به هاچ‌بک کلاس N-One Kei  است؛ بیش‌تر این شباهت به چراغ‌های گرد، جلوپنجره مشبک پلاستیکی سیاه و ظاهری با تقلید از مدل‌های گذشته بر می‌گردد. در توسعه کیت بدنه هوندا S660 نئوکلاسیک، برای سادگی ظاهر طراحی به میزان کم از قطعات کروم استفاده می‌شود.

Honda S660 Neo Classic / هوندا S660 نئوکلاسیک

کیت بدنه هوندا S660 نئوکلاسیک علاوه بر سادگی، جامع است؛ این کیت با سپر، کاپوت، گلگیر، جلوپنجره و چراغ‌های جدید عرضه خواهد شد. تمام این قطعات از فایبرگلاس ساخته شده‌اند، اما نکته حالب توجه این‌که، بسیاری از ادوات بدنه بدون رنگ هستند. چنین چیزی از هوندا با پیشینه خوب در زمینه رنگ‌آمیزی، بسیار عجیب به نظر می‌رسد. البته احتمالا بتوان با درخواست مشتری، این قطعات را به رنگ دلخواه در آورد. 

Honda S660

نسخه پایه هوندا S660 با قیمتی کمتر از ۱۸،۰۰۰ دلار برای خریداران ژاپنی در دسترس قرار دارد. بدیهی است کیت بدنه هوندا S660 نئوکلاسیک با توجه به مواد مورد استفاده، چندان ارزان نیست. هزینه اولیه این کیت در نرخ ارز فعلی، حدود ۱۱،۵۰۰ دلار است  با این حال، مشتریان جدی و علاقه‌مند هوندا حاضر هستند برای چنین محصول منحصربفردی پول خرج کنند. علاقه‌مندان می‌توانند تا اوایل مهر ماه ۹۷ صبر کنند و با آغاز زمان سفارش، آن را تهیه کنند. با این وجود هنوز هم اخبار موثقی از احتمال ورود هوندا S660 نئوکلاسیک به آمریکا یا دیگر بازارهای خارج از ژاپن در دست نیست و احتمالا؛ آمریکایی‌ها همچنان باید منتظر باقی بمانند. 

Honda S660 Neo Classic / هوندا S660 نئوکلاسیک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات