فیات 124 اسپایدر مدل ۲۰۱۹، معرفی شد

شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
فیات از مدل ارتقا یافته‌ی 124Spider برای سال ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این خودرو تغییراتی جزئی در مقایسه با سال قبل تجربه کرده است.
تبلیغات

فیات مدل ۲۰۱۹ از رودستر  124 را رونمایی کرد. بزرگ‌ترین خودروساز ایتالیا، پیش از این قول داده بود که این خودرو به عنوان یک رودستر اسپرت، تجربه‌ی رانندگی لذت‌‌ بخشی را به سرنشینان خود ارائه کند. هفته‌ی گذشته نیز فیات یک تیزر جدید از این خودرو منتشر کرده بود که بعضی تغییرات نسبت به گذشته را نمایش می‌داد. البته تغییرات انجام گرفته در مدل ۲۰۱۹ فیات 124 در مقایسه با تغییرات انجام گرفته روی مزدا MX 5 مدل ۲۰۱۹ کمتر است. لازم به یادآوری است که فیات 124 اسپایدر روی پلت فرم مشترکی با مزدا MX-5 یا همان مزدا میاتا ساخته شده است. در ادامه نگاهی به تغییرات مدل‌های مختلف فیات 124 اسپایدر برای سال ۲۰۱۹ خواهیم داشت.

ابتدا با مدل پایه‌ی این خودرو آغاز کنیم که با نام فیات 124 اسپایدر کلاسیکا شناخته می‌شود. این مدل به صورت استاندارد به یک سیستم مولتی مدیا مجهز شده که دارای نمایشگر ۷ اینچی است. همچنین رنگ خاکستری سرامیکی را می‌توان برای بدنه‌ی این مدل سفارش داد. امکان سفارش رادیوی ماهواره‌ای Sirus XM و نوارهای مرکزی روی بدنه نیز در مدل کلاسیکا وجود دارد. 

fiat 124 spider

تیپ بعدی 124 اسپایدر لوسو است. تغییرات آن در مقایسه با نسخه‌ی پایه کمی بیش‌تر است. یکی از نکات مثبت فیات 124 لوسو استفاده از سیستم اگزوز اسپرت مونزا در این خودرو است که صدای جذابی تولید می‌کند. روی گلگیرهای جلوی این مدل نیز نشان ABARTH نصب شده است.

‌گران‌ترین مدل فیات 124 نیز نسخه‌ی ABARTH است. روی این نسخه، پکیجی به نام Veleno Apprearance group عرضه شده است که شامل سپر جلو و عقب ارتقا یافته، قاب آبنه‌های جانبی متفاوت و قلاب یدک کشی می‌شود. این پکیج همچنین شامل کفپوش‌های ABARTH و پدال‌های آلومینیومی براق است.

Fiat 124

پیشرانه‌ی فیات 124 اسپایدر در مدل ۲۰۱۹ نیز تغییری نکرده و همانند مدل‌های قبلی است. در بخش فنی، شاهد یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو شارژر با حجم ۱.۴ لیتر هستیم که می‌تواند ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه روی مدل‌های کلاسیکا و لوسو نصب شده است اما مدل ABARTH کمی قدرتمندتر است گرچه مدل ABARTH نیز از پیشرانه‌ی مشابهی استفاده می‌کند اما پیشرانه‌ی مدل ABARTH کمی ارتقا یافته و می‌تواند ۱۶۴ اسب بخار قدرت تولید کند. با این حساب، فیات 124 در زمانی حدود ۶.۵ تا ۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۷.۵ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

Fiat 124

بسته به سفارش مشتریان، فیات این مدل را با آستانه قیمت ۲۶ هزار دلار، به همراه جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی و یا ۶ سرعته‌ی خودکار به بازار عرضه می‌کند. بنابراین خریدارانی که به دنبال خودروی قوی‌تری هستند ناچارا باید به سراغ مزدا MX 5 مدل ۲۰۱۹ بروند که به پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۰۴ نیوتن متر دارد. در انتها از گالری تصاویر فیات 124 اسپایدر می توانید دیدن کنید.

  

fiat 124 spider
fiat 124 spider
fiat 124 spider
fiat 124 spider
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات