مینی کوپر نسخه آکسفورد ۲۰۱۹ معرفی شد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه آکسفورد خودروی مینی کوپر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، با قیمت ۱۹،۷۵۰ دلار عرضه می‌شود.
تبلیغات

خودروساز بریتانیایی مینی (Mini) که زیر مجموعه گروه بی‌ام‌و آلمان به شمار می‌رود، در تولید محصولات اسپرت ارزان و باکیفیت مشهور است. در همین راستا نسخه آکسفورد (Oxford Edition) مدل سقف‌دار مینی کوپر (Mini Cooper) سال ۲۰۱۹ برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان بریتانیایی با قیمت نسبتا مقرون به صرفه ۱۹،۷۵۰ دلار معرفی شد؛ این نسخه  ۲،۱۵۰ دلار کمتر از مدل استاندارد مینی کوپر قیمت‌گذاری شده است.

2019 Mini Cooper Oxford Edition / مینی کوپر نسخه آکسفورد

 مینی کوپر آکسفورد علاوه بر قیمت پایین، با برخی ویژگی‌های استاندارد اضافی از جمله رینگ‌ و لاستیک ۱۷ اینچ، صندلی‌های گرم‌شونده و سقف پانورامیک عرضه می‌شود. همچنین می‌توان نسخه آکسفورد مینی کوپر را با هدلاینر (مواد کامپوزیت) خاکستری تیره برای سقف و فضای داخلی، همراه با رنگ‌های بدنه غیر از خاکستری تزئین کرد که هزینه خاصی برای خریداران در بر ندارد. مینی ادعا می‌کند که این ویژگی‌ها حدود ۳۵۰۰ دلار به قیمت نسخه پایه مینی کوپر اضافه خواهد کرد.

مینی کوپر آکسفورد نیز همانند نسخه استاندارد از پیشرانه ۱.۵ لیتری خطی ۳ سیلندر بهره می‌برد. این پیشرانه ۳ سیلندر قادر است ۱۳۴ اسب بخار قدرت تولید کند و می‌توان آن را به جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک متصل کرد. در حالی که آپشن جعبه دنده اتوماتیک ۱۲۵۰ دلار به نسخه استاندارد مینی کوپر اضافه می‌کند، اما این قابلیت برای خریداران نسخه آکسفورد رایگان است. در حال حاضر هر دو مدل دو-در و چهار-در مینی کوپر آکسفورد در دسترس خریداران قرار دارد؛ اگرچه انتخاب مدل چهار-در حدود ۱۰۰۰ دلار به قیمت خودرو اضافه می‌کند. 

در حال حاضر مینی کوپر آکسفورد مدل ۲۰۱۹ به دانشجویان تمام وقت یا نیمه وقت در دانشگاه‌های معتبر، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و افرادی که در سال گذشته فارغ‌التحصیل شده‌اند، عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات