بروزرسانی بازی گرن توریسمو اسپرت؛ با پیست ردبول و خودروهای کلاسیک

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در بروزرسانی ۱.۲۵ بازی گرن توریزمو اسپرت، پیست گرن‌پری ردبول در اتریش و ۸ خودروی کلاسیک جذاب به بازی اضافه شد.
تبلیغات

شاید بازی ویدئویی گرن توریزمو اسپرت (Gran Turismo Sport) در هنگام عرضه اعتماد طرفداران قدیمی این سری و کنسول پلی استیشن را جلب نکرده باشد، اما بدون شک با بروزرسانی‌های جذاب ماهانه، محتویات بازی طرفداران بازی‌های ریسینگ را راضی نگه می‌دارد. در جدیدترین بروزرسانی شماره‌ی ۱.۲۵، چند خودروی کلاسیک و مدرن، یک پیست جدید، مسابقات تک‌نفره‌ی بیشتر و چند ویژگی دیگر به بازی اضافه شد.

Gran Turismo Sport

از مهم‌ترین بخش هر بروزرسانی یا آپدیت جدید گرن توریزمو اسپرت، یعنی خودروهای جدید شروع می‌کنیم؛ ۸ خودروی جدید شامل مدل‌های آمریکایی، اروپایی و ژاپنی به مجموعه مدل‌های باکیفیت استودیوی پولیفونی دیجیتال (Polyphony  Digital) اضافه شدند. مدل‌های کلاسیک شامل فورد GT40 نسل چهارم ۱۹۶۷، شلبی کبرا دیتونا کوپه ۱۹۶۴، مینی کوپر اس ۱۹۶۵، فولکس ولگن 1200 کلاسیک ۱۹۶۶ و آبارث 1500 برتونه BAT1 سال ۱۹۵۲ هستند. مدل‌های جدیدتر نیز شامل لانچیا دلتا اینتگراله، آبارث 500 و هوندا S2000 توربو با کیت بدنه‌ی Amuse می‌شود. همانطور که از فهرست خودروهای جدید مشخص است، بروزرسانی با تمرکز ویژه بر مدل‌های قدیمی، کلاسیک و به‌یاد ماندنی منتشر شده است. از بین خودروهای جدید، فورد GT40 با قیمت ۲۰ میلیون پول مجازی بازی، گران‌ترین مدل و انتشار هوندا S2000 و مینی کوپر نیز از جذاب‌ترین بخش‌های این بروزرسانی است.

Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport

همانطور که اشاره شد، یک پیست جدید نیز به بازی اضافه شده است. پیست جدید، ردبول رینگ (Red Bull Ring) اتریش در دو نسخه‌ی با مسافت کوتاه و بلند است که البته پیش از این، در گرن توریزمو 6 هم وجود داشت. با اضافه شدن این پیست، تعداد مجموع پیست‌های گرن‌پری فرمول یک در گرن توریزمو اسپرت به چهار مورد می‌رسد. این مورد به‌خصوص پس از اضافه شدن خودروی فرمول یک مرسدس ‎بنز W08 EQ Power که امکان استفاده از طرح‌های مختلف روی بدنه‌ی آن امکان پذیر شده، به جذابیت بیشتر بازی اضافه کرده است.

دیگر محتویات این بروزرسانی شامل سه لیگ مسابقه‌ی تک‌نفره (Single Player) یا GT League، امکان بررسی وضعیت اینترنت در بخش آنلاین، تصاویر جذاب در قالب موزه‌ی زاگاتو (Zagato)، تصاویر جدید از کوبا برای بخش تصویربرداری و رفع مشکلات و باگ‌های گزارش شده است.

با جستجوی واژه‌های «ZoomIT» و «ZoomG» در بخش Discover, Car Livery گرن توریزمو اسپرت، می‌توانید طرح مخصوص زومیت و زومجی را برای تویوتا 86GRMN استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات