پاگانی هوایرا رودستر گیرفالکون، معرفی شد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پاگانی از جدیدترین مدل سوپراسپرت لوکس هوایرا رودستر به نام گیرفالکون، رونمایی کرد.
تبلیغات

پاگانی رویداد هفته خودوری مونتری (Monterrey Car Week) از جدیدترین پاگانی هوایرا رودستر رونمایی کرد.

این خودر رسما هوایرا رودستر گیرفالکون (Gyrfalcon) نامیده می‌شود و نام خود را از بزرگ‌ترین گونه‌ی شاهین الهام گرفته است. برخلاف برخی پاگانی‌های قبلی که فقط به دلایل تجاری نام‌گذاری‌های خاص داشتند این خودرو سوپر‌اسپرت در طراحی بیرونی خود، از گیرفالکون الهام گرفته است. به همین دلیل، بدنه خارجی مانند بال‌های گیرفالکون سفید است. بخش‌های فیبر-کربن سیاه رنگ روی بدنه تداعی کننده نقطه‌های سیاه روی بال پرنده است. سوپر اسپرت هوایرا گیرفالکون نوارهای زرد روشن در اطراف بدنه دارد که یادآور پاها، منقار و خطوط زرد اطراف چشم این پرنده زیباست. الهام گرفتن از یک پرنده برای طراحی یک سوپراسپرت لوکس ایده عجیبی به نظر می‌سرد که البته توسط پاگانی به خوبی پیاده‌سازی شده است.

Gyrfalcon pagani

هنوز عکس کاملی از طراحی داخلی این خودرو منتشر نشده است اما دو عکس زوم شده، نشانگر طرح گرافیکی پرنده گیرفالکون روی پنل چرمی درها هستند. همچنین تریم‌های آبی، سفید و زرد قابل تشخیص هستند.

هوایرا رودستر معرفی شده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ از موتور توربوشارژ دوقلو و دوازده سیلندر مرسدس بنز AMG  با ۷۵۴ اسب بخار قدرت و بیش از ۱۰۰۰ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند. هوایرا رودستر با وزن ۱۲۸۰ کیلوگرم، ۸۰ کیلوگرم سبکتر از هوایرا کوپه است.

پاگانی هوایرا رودستر
پاگانی هوایرا رودستر
پاگانی هوایرا رودستر
پاگانی هوایرا رودستر
پاگانی هوایرا رودستر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات