بازی ویدئویی گرندتور، معرفی شد

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آمازون، بازی ویدئویی گرندتور را همزمان با آغاز پخش فصل سوم این برنامه منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

در حالی که طرفدارن سه مجری دوست داشتنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، منتظر تماشای ماجراجویی‌های آن‌ها در ویژه برنامه‌ی کلمبیا و اعلام رسمی آغاز پخش فصل سوم گرندتور (The Grand Tour) هستند، مقامات آمازون و تیم تولید گرندتور از پروژه‌ی جدید خود رونمایی کردند. امروز، اولین تریلر از بازی ویدئوی گرندتور منتشر شد.

Grand Tour Game / بازی گرندتور

بازی ویدئویی گرندتور (The Grand Tour Game) که توسط استودیوی بازی‌سازی آمازون (Amazon Gaming Studios) در سیاتل توسعه داده می‌شود، به‌صورت ایپزودیک هر هفته با پخش قسمتی جدید از فصل سوم برنامه، بروزرسانی دریافت می‌کند. در حال حاضر محتوای کامل هر بروزرسانی، قیمت آن یا حتی تاریخ دقیق و رسمی آغاز پخش فصل سوم برنامه مشخص نیست. بر اساس توضیحات رسمی سازنده، این بازی همانند برنامه‌ی گرندتور ماجراجویی‌های سه مجری بریتانیایی را به‌نمایش می‌گذارد. علاوه بر حالت داستانی و تک نفره (Single Player) حالت چندنفره‌ی Split-Screen با ظرفیت حداکثر ۴ نفر هم وجود دارد. در هر بروزرسانی که بر اساس برنامه‌ی گرندتور است، خودروها، پیست‌ها، مکان‌ها، چالش‌ها و مسابقات مربوط به آن قسمت پخش شده به بازی گرندتور اضافه می‌شود.

Grand Tour Game / بازی گرندتور
Grand Tour Game / بازی گرندتور
Grand Tour Game / بازی گرندتور
Grand Tour Game / بازی گرندتور
Grand Tour Game / بازی گرندتور

تیم توسعه‌ی بازی قول داده است که بازی گرندتور شباهت فراوانی به برنامه‌ی اصلی داشته باشد؛ درواقع تمام شوخی‌های سه مجری با صداگذاری خود هر شخص در بازی وجود خواهد داشت. همانطور که در تریلر منتشر شده مشخص است، بازی هنوز در مرحله‌ی پیش از آلفا قرار دارد و گرافیک آن قابل مقایسه با بازی‌های ویدئویی ریسینگ مطرح مانند سری Forza یا Gran Turismo نیست. در اولین تریلر گرندتور که حدود ۳۰ ثانیه زمان دارد، خودروهای قدرتمندی چون مک‌لارن P1، پورشه 918 اسپایدر و ریمک کانسپت وان که در قسمت‌های گذشته دیده‌ایم در کنار مدل‌های اسپرت پرطرفدار بی‌ام‌و M2 و فورد موستانگ (با تلفظ انگلیسی ماستنگ) دیده می‌شوند. علاوه بر این مانند بازی ویدئویی Mario Kart، قابلیت‌های افزایش لحظه‌ای عملکرد با ترکیب دیالوگ‌های معروف این سه مجری مانند More Horsepowers هم در بازی گنجانده شده است.

بازی ویدئویی گرندتور همزمان با آغاز پخش فصل سوم این برنامه، برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد؛ در حال حاضر عرضه‌ی نسخه‌ی PC این بازی تأیید نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات