مرسدس بنز AMG E63 S واگن با تیونینگ G-Power معرفی شد

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
پکیج تیونینگ شرکت آلمانی G-Power، قدرت استیشن مرسدس AMG E63 S را به بیش از ۸۰۰ اسب بخار می‌رساند.
تبلیغات

G-Power شرکت تیونینگ مشهور آلمانی است که از سال ۱۹۷۱ تا امروز، به ارتقاء و بهینه‌سازی محصولات متنوع بی‌ام‌و می‌پردازد. مهندسان این شرکت اخیراً به خودروهای مرسدس‌بنز نیز علاقه‌مند شدند تا مجموعه‌ی جدیدی از سدان‌ها، کوپه‌ها و حتی استیشن‌های پرقدرت آلمانی با بازار عرضه شود.

Mercedes AMG E63 S G-Power

جدیدترین محصول G-Power، استیشن زیبای مرسدس‌ AMG E63 S است؛ متخصصان این شرکت تیونینگ پس از بهینه‌سازی‌های گسترده، عنوان «گرگ در لباس گوسفند» را به این استیشن خانوادگی لوکس داده‌اند. استیشن AMG E63 S در حالت استاندارد و با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتری بای توربوشارژ، ۶۰۳ اسب بخار قدرت (دور موتور ۵۷۵۰ تا ۶۵۰۰ دور بر دقیقه) و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه) تولید می‌کند. این استیشن زیبا به‌لطف پیشرانه‌ی V8 فقط ۳.۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. تنظیمات جدید ECU، توربوشارژرهای جدید و سیستم اگزوز سفارشی و بخش خروجی توربوشارژر از جنس فولاد ضدزنگ از تغییرات ایجاد شده توسط متخصصان G-Power است تا قدرت و گشتاور استیشن مرسدس AMG به‌ترتیب بیش از ۲۰۰ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر افزایش پیدا کند. استیشن مرسدس AMG حالا فقط در ۳.۱ ثانیه زمان به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت آن به ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

Mercedes AMG E63 S G-Power
Mercedes AMG E63 S G-Power
Mercedes AMG E63 S G-Power
Mercedes AMG E63 S G-Power
Mercedes AMG E63 S G-Power
Mercedes AMG E63 S G-Power
Mercedes AMG E63 S G-Power
Mercedes AMG E63 S G-Power
Mercedes AMG E63 S G-Power

همانطور که در ویدئوی قرار داده شده از تست داینوی هیولای G-Power مشخص است، نهایت قدرت و گشتاور استیشن مرسدس AMG پس از تغییرات به ۸۳۳ اسب بخار و ۱۲۵۹ نیوتن‌متر رسیده است. پکیج کامل ارتقای فنی این مدل حدود ۱۳ هزار و ۵۵۰ یورو (حدود ۱۵ هزار و ۴۲۰ دلار) شامل ECU به‌قیمت ۲ هزار و ۴۳۷ یورو، توربوشارژرهای جدید ۵ هزار یورو، خروجی توربوشارژر فولاد ضدزنگ ۲ هزار و ۲۴۰ یورو و سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ با قیمت ۳ هزار و ۸۶۶ یورو برای متقاضیان هزینه دارد. متخصصان G-Power در بخش بدنه و طراحی ظاهری، تغییرات قابل توجه ایجاد نکرده‌اند تا عنوان «گرگ در لباس گوسفند» برازنده‌ی این استیشن آلمانی باشد. تنها تغییر ظاهری، رینگ‌های ۲۰ اینچ سفارشی G-Power بوده که در تایرهای ۲۴۵ و ۲۸۵ جاخوش کرده‌اند.؛ قیمت مجموع رینگ‌ و لاستیک G-Power معادل ۶ هزار و ۶۸۱ یورو (حدود ۷ هزار و ۶۳۱ دلار) اعلام شده است.

Mercedes AMG E63 S G-Power

مدل استاندارد مرسدس AMG E63 S با قیمت پایه ۱۰۶ هزار و ۹۵۰ دلار فروخته می‌شود. با درنظر گرفتن هزینه‌ی کلی پکیج بهینه‌سازی G-Power، قیمت نهایی استیشن خانوادگی زیبا و خوش‌ساخت مرسدس AMG E63 S با قدرت بیش از ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور بیش از ۱۲۰۰ نیوتن‌متر، به ۱۳۰ هزار دلار می‌رسد. پکیج تیونینگ G-Power فقط در بازار اروپا عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات