پژو 308GTi با تیونینگ کلمنس و قدرت ۲۶۸ اسب بخار معرفی شد

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ کلمنس موتوراسپرت فرانسه، نسخه تقویت‌شده‌ای از هاچ‌بک پژو 308 GTi با سه سطح مختلف از ارتقای پیشرانه معرفی کرد.
تبلیغات

شرکت تیونینگ خودرو کلمنس موتوراسپرت (Clemens Motorsport) به تازگی نسخه تقویت‌شده از هاچ‌بک پژو 308GTi معرفی کرده است. اکنون پژو 308 GTi با ۲۶۸ اسب بخار قدرت، در مقابل رقبایی در کلاس سوپرهاچ‌بک مانند فولکس‌واگن گلف GTI و هیوندای i30 N قرار می‌گیرد. کلمنس موتوراسپرت، تیونر فرانسوی است که بیش‌تر به تیونینگ محصولات داخلی به خصوص پژو، دی‌اس (DS) و سیتروئن می‌پردازد.

Peugeot 308 GTi / پژو 308 GTi

تیونر فرانسوی برای پژو 308 GTi، سه سطح قدرتمند از ارتقای قدرت پیشرانه ارائه می‌دهد. اولین سطح با بهینه‌سازی واحد کنترل الکترونیکی (ECU) پیشرانه، خروجی را به ۲۸۶ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور افزایش می‌دهد. 

از سوی دیگر سطح ۲، از پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که ۲۹۹ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد. ارتقای سطح پیشرانه هاچ‌بک پژو 308 GTi با بهره‌گیری از کیت اینترکولر، سوپاپ انحراف هوا، فیلتر هوای عملکرد بالا بدست می‌آید که توسط کلمنس موتوراسپرت ساخته شده است.

Peugeot 308 GTi / پژو 308 GTi

بالاترین سطح ارتقا ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ این سطح از ارتقای پیشرانه به لطف اصلاح ورودی هوا با استفاده از فیلتر هوای جدید و اضافه کردن سیستم اگزوز ساخته شده از فولاد ضدزنگ ۷۰ میلی‌متری ممکن می‌شود. این ارقام معادل مشخصات پیشرانه خودروی فولکس‌واگن گلف R است که تنها به ۴.۶ ثانیه برای تغییر سرعت از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیاز دارد. با این وجود برخلاف فولکس‌واگن گلف استاندارد، پژو 308 GTi از سیستم تمام چرخ محرک بهره نمی‌برد.

کلمنس موتوراسپرت با افزودن رینگ‌های آلیاژی جدید به هاچ‌بک فرانسوی، کار تیونینگ را تکمیل کرد. این رینگ‌ها که CC-Zero نام دارند، محصول شرکت اشمیت ریولوشن هستند و در اندازه‌های ۱۹ اینچی برای لاستیک‌های ۲۳۵/۳۵ ساخته شده‌اند. تیونرفرانسوی علاوه بر این، رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز برای خریداران ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات