نسل جدید سانگ یانگ توریزمو رونمایی شد

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سانگ یانگ از مدل فیس لیفت شده‌ی ون جدید خود با نام توریزمو رونمایی کرد. این خودرو به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد.
تبلیغات

توریزمو یک ون سایز متوسط است که توسط شرکت کره‌ای سانگ یانگ برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است. البته این خودرو به بازار استرالیا نیز صادر خواهد شد اما در بازار استرالیا با نام ساویک، شناخته خواهد شد.

رونمایی از مدل جدید این خودروی ون در انگلستان انجام شده  و سانگ یانگ تغییراتی در طراحی آن اعمال کرده است. در نمای روبرو، شاهد استفاده از چراغ‌ها و جلو پنجره‌ای جدیدی هستیم که در کنار طراحی مدرن سپر، جلوه‌ای زیبا به این ون بخشیده‌اند. نمای جلویی سانگ یانگ توریزمو حالا شبیه به سایر مدل‌های سانگ یانگ همانند؛ رکستون، تیوولی و کوراندو شده است.

سانگ یانگ توریزمو

سانگ یانگ همچنین تغییراتی در بدنه‌ی خودرو نیز اعمال کرده است. برای مثال کاپوت و گلگیر های توریزمو تغییر پیدا کرده‌اند تا با نمای جدید جلو همخوانی داشته باشند. بخش عقبی این خودرو اما تقریبا بدون تغییر باقی مانده است و مشابه با نمای عقبی مدل قبل از فیس لیفت است.

سانگ یانگ توریزمو

در داخل کابین نیز تغییرات بسیار جزئی است و سانگ یانگ بیش از آنکه فکر تغییر دادن طراحی کابین باشد سعی کرده است تا امکانات مدل فیس لیفت را بهبود ببخشد. در خصوص ابعاد خارجی سانگ یانگ توریزمو باید به طول ۵۱۳۰ میلی‌متر و فاصله‌ی محوری ۳۰۰۰ میلی‌متر اشاره کنیم با این فاصله‌ی محوری زیاد سانگ یانگ توریزمو به راحتی توانایی حمل ۷ سرنشین را در ۳ ردیف صندلی دارد. البته در بعضی بازارها مدل ۱۱ نفره‌ی این خودرو نیز عرضه خواهد شد.

سانگ یانگ توریزمو

برای بازار انگلستان سانگ یانگ توریزمو به یک پیشرانه‌ی توربو دیزل ۲.۲ لیتری با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر مجهز خواهد شد. برای انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها هم می‌توان جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی و یا ۷ سرعته‌ی خودکار مرسدس بنز را امتحان کرد. سانگ یانگ توریزمو بصورت استاندارد یک خودروی دیفرانسیل عقب است اما مدل‌های فول‌آپشن این خودرو را می‌توان به همراه سیستم ۴ چرخ محرک نیز سفارش داد. کامل‌ترین نسخه‌ی سانگ یانگ توریزمو به امکاناتی همچون رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، گرمکن صندلی‌های جلو، برف پاک‌کن‌های خودکار، سنسور نور، دوربین دید عقب، اپل کار پلی و اندروید اتو مجهز است.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات