ابرخودروی بوگاتی شیرون با سقف اسکای ویو معرفی شد

جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در آستانه معرفی ابرخودروی جدید بوگاتی دیوو، این خودروساز از سقف اسکای ویو رونمایی کرد؛ این طرح از ساختار لمینیت با چهار لایه میانی بهره می‌برد.
تبلیغات

بوگاتی هیچ گاه قصد ندارد نسخه سقف‌باز از ابرخودروی شیرون بسازد؛ جدیدترین برنامه این شرکت، تولید محصولی با سقف اسکای ویو (Sky view) خواهد بود. طرح‌بندی پنل شیشه‌ای ثابت در بالای هر صندلی برای دیدن آسمان، می‌تواند ایده خوبی برای لذت بردن با ابرخودرویی سریع مانند بوگاتی شیرون باشد. سقف اسکای ویو با استفاده از مزایای اضافی افزایش اندازه بوگاتی شیرون به میزان ۲.۷ سانتی‌متر، گزینه مناسبی برای خریداران قدبلند خواهد بود.

هر یک از پنل‌های شیشه‌ای اسکای ویو ۶۵ سانتی‌متر طول و ۴۴ سانتی‌متر عرض دارد. برای ایجاد این قطعات شیشه‌ای، بوگاتی از ساختار لمینیت با چهار لایه میانی استفاده می‌کند. آن‌طور که بوگاتی می‌گوید، این روش باعث آرام نگه داشتن فضای کابین خواهد شد و شیشه‌های رنگی مورد استفاده، اشعه مادون قرمز را منعکس می‌کنند تا مانع از گرم شدن کابین شوند. این ساختار مستحکم جای هیچ نگرانی برای ایمنی سرنشینان در صورت تصادف ایجاد نمی‌کند و به اندازه کافی در مقابل خطرات، مقاومت دارد.

Bugatti Chiron / ابرخودروی بوگاتی شیرون

در حال حاضر، سفارش سقف Sky View برای مشتریان ابرخودروی بوگاتی شیرون در دسترس است. این شرکت همچنین تا اواسط شهریور ماه یک مدل خودروی سوپراسپرت با پنل شیشه‌ای اسکای ویو را به رویداد هفته خودروی مونتری (Monterey Car Week) خواهد برد، تا مشتریان ثروتمند بتوانند نگاهی بهتر به این گزینه داشته باشند.

Bugatti Chiron / ابرخودروی بوگاتی شیرون

ابرخودروی بوگاتی شیرون با سقف اسکای ویو، تنها محصول این خودروساز در رویداد هفته خودروی مونتری نیست، زیرا این شرکت همچنین از هایپرکار بوگاتی دیوو (Divo) نیز رونمایی خواهد کرد. ابرخودروی جدید از پلتفرم بوگاتی شیرون استفاده می‌کند، اما قابلیت‌های بیش‌تری نسبت به آن دارد. بدنه‌ای که به شدت بازنگری شده است، باعث کاهش قابل توجه نیروی روبه‌پایین (دان‌فورس) خواهد شد که باعث می‌شود بیشینه سرعت به ۳۸۵ کیلومتر بر ساعت برسد؛ اما شتاب‌گیری دیوو سریع‌تر از صفر تا صد شیرون در ۲.۵ ثانیه خواهد بود. پیشرانه W16 مجهز به چهار توربوشارژر هنوز در پشت سر سرنشینان ابرخودروی بوگاتی دیوو نشسته است، اما به نظر می‌رسد با جعبه دنده جدید، تعویض دنده به طور قابل توجهی سریع‌تر باشد.

Bugatti Chiron / ابرخودروی بوگاتی شیرون

این خودروساز قبلا تمام ۱۰۰ دستگاه ابرخودروی بوگاتی دیوو را پیش‌ فروش کرده است؛ گفته می‌شود که بوگاتی آن‌ها را با قیمت نجومی ۵.۸۵ میلیون دلار به مشتریان ثروتمند خواهد فروخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات