رکورد رانندگی روی دوچرخ، در فستیوال گودوود به نام رنجرور ثبت شد

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تری گرانت، راننده حرفه‌ای بدلکار توانست در فستیوال سرعت گودوود با استفاده از شاسی‌بلند رنجرور اسپرت SVR، رکورد سریع‌ترین زمان حرکت با خودرو روی دو چرخ را به نام خود ثبت کند.
تبلیغات

در فستیوال سرعت گودوود در سال ۲۰۱۱، تری گرانت توانست رکورد سریع‌ترین زمان برای حرکت خودروی روی دو چرخ در مسیر ۱ مایلی (۱.۶ کیلومتر) را به نام خود ثبت کند؛ تری گرانت این رکورد را در زمان ۲ دقیقه و ۵۵ ثانیه ثبت کرد. او در سال ۲۰۱۵ با نیسان جوک نیسمو RS به گودوود بازگشت تا با بهبود ۴۵ ثانیه‌ای و ثبت زمان ۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه، رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند. هفته گذشته و در رویداد گودوود ۲۰۱۸، گرانت این بار با شاسی‌بلند رنجرور اسپرت SVR به صحنه آمد تا علاقه‌مندان باز هم شاهد شیرین‌کاری او باشند.

Range Rover Sport SVR / شاسی‌بلند رنج‌رور اسپرت SVR

گرانت پس از حادثه در اولین تلاش خود، دوباره به شاسی‌بلند رنجرور اسپرت SVR خود بازگشت تا با تنها دوچرخ مسیر را بپیماید. او در زمان ۲ دقیقه و ۲۴.۵ ثانیه مسیر صعود تپه را طی کرد. این تلاش به عنوان رکورد جهانی گینس برای سریع‌ترین خودرو روی دو چرخ ثبت شده است. 

driving on two wheels   Range Rover

شما به راحتی می‌توانید شدت تمرکز را در چشم‌های راننده هنگام رانندگی روی دو چرخ مشاهده کنید، زیرا حتی کوچک‌ترین اشتباه نیز می‌تواند به پایان تلاش برای حرکت خودرو روی دو چرخ تبدیل شود. استفاده از شاسی‌بلندی مانند رنجرور که وزنی بیش از دو تن دارد، باعث می‌شود که این تلاش حتی دشوارتر نیز شود؛ اما اگر یک مرد بتواند در دنیا این کار را انجام دهد، قطعا آن مرد تری گرانت است. در سوابق تری گرانت ثبت رکورد برای بیش‌ترین تعداد پیچیدن با خودرو در ۱۰۰ ثانیه، سریع‌ترین زمان برای طی کردن مسیر یک مایلی با دنده عقب، کمترین زمان برای حرکت خودرو روی دو چرخ و سریع‌ترین چرخش ۱۸۰ درجه با خودرو به چشم می‌خورد.

driving on two wheels   Range Rover

تری گرانت بدل‌کار حرفه‌ای سینما با حمایت شرکت مانستر انرژی (Monster Energy) است که از پنج سالگی با موتورسیکلت کار خود را آغاز کرد. او در طی دوران حرفه‌ای خود ۲۳ رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده است و به عنوان یکی از رانندگان بین‌المللی بدلکاری شناخته می‌شود. 

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات