طرح انقلابی برای کابین آئودی ای‌ترون، رونمایی شد

جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آئودی دست به حرکت جالبی زده و تصاویری از نمای داخلی کراس‌اور تمام برقی E-Tron منتشر کرده است. این خودرو با ۵ نمایشگر  و بدون آینه شیشه‌ای، ساخته شده است.
تبلیغات

تصاویری از نمای داخلی کراس‌اور برقی آئودی منتشر شده است نشان می‌دهد با یک کابین بسیار پیشرفته شبیه به کاکپیت هواپیماهای مدرن روبرو هستیم. در این خودرو خبری از آینه‌های جانبی نیست و به جای آن‌ها، دو صفحه نمایش بر روی درب‌ها قرار دارند که به گفته‌ی آئودی استفاده از چنین روشی کارایی و دقت راننده را افزایش خواهد داد.

Audi E-Tron

آئودی ویدئویی هم از کابین این خودرو منتشر کرده است که نشان می‌دهد، صفحه نمایش در کابین این خودرو قابلیت‌های زیادی دارد و راننده تنها به حرکات انگشت خود می‌تواند تنظیم کند که دوربین‌های خودرو از چه جهتی تصاویر را نشان دهند. دوربین‌های جانبی خودرو این قابلیت را دارند تا دامنه‌ی دید خود را تغییر دهند و راننده می‌تواند فابلیت زوم یا دید وسیع داشته باشد. از تصاویر منتشر شده منتسب به آئودی  E-Tron می‌توان دریافت که نشان دهنده‌های رو به روی راننده از نوع تمام دیجیتالی هستند. از دیگر نکات کابین  E-Tron هم سیستم صوتی بنگ اند اولفسن با ۱۶ بلندگو است.

البته آئودی اعلام کرده است که این آینه‌های جانبی مجازی در تمامی بازار‌ها عرضه نخواهد شد چون در برخی از کشورها قوانین اجازه استفاده از این تکنولوژی را نمی‌دهند بنابراین در برخی بازارها آئودی E-Tron با همان آینه‌های شیشه‌ای عادی عرضه خواهد شد. ژاپن یکی از معدود کشورهایی است که قوانین آن اجازه‌ی استفاده از دوربین‌های کناری مبتنی بر دوربین را می‌دهند و بنابراین آئودی به بازار ژاپن نگاهی ویژه دارد و امیدوار است تا این خودرو را در بازار ژاپن عرضه کند. آئودی E-Tron به زودی به طور رسمی رونمایی خواهد شد و در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد. این خودروی شاسی‌بلند برقی به یک باتری با ظرفیت ۹۵ کیلووات ساعت مجهز است که می‌تواند با هر بار شارژ شعاع حرکتی معادل ۴۰۰ کیلومتر را برای این خودرو به ارمغان بیاورد.

Audi E-Tron
Audi E-Tron
Audi E-Tron
ABT Audi RS6-E
Audi E-Tron
Audi E-Tron
Audi E-Tron
Audi E-Tron
Audi E-Tron
Audi E-Tron
Audi E-Tron
Audi E-Tron
Audi E-Tron
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات