رشد چشمگیر فروش پژو در بازارهای خارج از اروپا

شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
برند فرانسوی پژو با عرضه گستره مناسبی از کراس‌اورهای رقابتی در بازار استرالیا، توانست بیش‌ترین افزایش فروش ۲۴ درصدی را در ۳ ماه اول سال ۲۰۱۸ ثبت کند.
تبلیغات

پژو (peugeot) یکی از برندهایی است که سریع‌ترین رشد فروش را در استرالیا طی سال جاری به ثبت رساند و در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ با افزایش ۲۴.۱ درصدی در میزان فروش خود مواجه شد. خودروساز فرانسوی تاکنون ۱۳۳۳ دستگاه سال جاری فروش داشته است، در حالی که این رقم طی مدت مشابه در سال ۲۰۱۷ به ۱۰۷۴ دستگاه رسید. بیش از نصف سهم فروش به کراس‌اور پژو 3008 تعلق دارد که با ۶۹۱ دستگاه در سال، بوده است. در حالی که پژو 5008 طی همان مدت توانست به فروش ۳۰۷ دستگاه برسد. از سوی دیگر، پژو 308 از سال گذشته تاکنون تنها ۱۶۳ دستگاه فروش داشته است، که نسبت به سال گذشته ۴۳.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد؛ با این وجود چنین رقمی تقریبا دو برابر فروش پژو 208 است.

Peugeot / پژو

پژو با داشتن طیف مناسبی از کراس‌اورهای رقابتی در بازار که از سایز کوچک پژو 2008 تا مدل هفت صندلی پژو 5008 گسترده می‌شود، برای اولین بار در سال مالی جاری توانست فروش بالای کراس‌اور نسبت به خودروهای سواری را تجربه کند. چنین موضوعی تاکنون در فروش پژو سابقه نداشت. پیش از این نیز میزان ثبت درخواست خرید برای خودروهای سواری (غیر شاسی‌بلند)، در سال به ۶۹ درصد سهم فروش می‌رسید.

طی سال مالی گذشته، طیف وسیعی از شاسی‌بلندهای پژو شاهد رشد ۲۰۸ درصدی در فروش بودند؛ در حالی که رشد خودروهای شاسی‌بلند در مدت مشابه پارسال تنها به ۶۵ درصد می‌رسید. پژو و  سیتروئن گارانتی فروش محصولات خود را به ۳ تا ۵ سال افزایش داده‌اند و با تغییر ساختار قیمت‌گذاری، قصد دارند تا رقابت‌پذیری خود را در بازار فروش گسترش دهند.

پژو 2008
طی دوازده ماه گذشته، پژو استرالیا مشخصات و قیمت‌گذاری تمام مدل‌های خود را بهبود بخشیده است؛ با ارائه گارانتی پنج ساله و بدون محدودیت، پژو شروع به بازسازی شبکه فروش و خدمات خود کرده است. در حالی که هنوز هم کارهای بیش‌تری برای انجام وجود دارد، هدف ما بازسازی وجهه پژو و ارتباط آن با مشتریان است.

پژو در حال حاضر گستره مناسبی از محصولات را عرضه می‌کند، اما برند فرانسوی قصد دارد با افزایش خط تولید خود، فروش کراس‌اورها را افزایش دهد.

عرضه مدل‌های پژو 508 معمولی و پژو 508 تورینگ در سال آینده برای خارج از مرزهای فرانسه برنامه‌ریزی شده است. همچنین یکی از واردکننده‌های خودروهای پژو اعلام کرد که عرضه مدل‌های سدان تا اواخر ۲۰۱۸ در اروپا دنبال خواهد شد. اگرچه مدل‌های واگن (استیشن) نیز در این لیست سواری‌ها قرار دارند، اما تصمیم نهایی در این مورد تائید نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات