بی ام و سری 8 جدید قیمت گذاری شد

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از رونمایی نسل جدید بی ام و سری 8 در لمانز ۲۰۱۸، نسخه‌های بازار اروپای این گرندتورر زیبا قیمت‌گذاری شد.
تبلیغات

درحالی‌که در آستانه‌ی ۳۰ سالگی عرضه‌ی نسل اول بی‌ام‌و سری 8 هستیم، بالاخره مقامات این برند خوش‌نام آلمانی نسل دوم این گرندتورر زیبا را با زبان طراحی جدید در حاشیه مسابقه ۲۴ ساعته لمانز ۲۰۱۸ رونمایی کردند. نسل دوم سری 8 با تمرکز بر سواری اسپرت طراحی شده و در حال حاضر، تولید مدل کوپه‌ی آن در دو تیپ با پیشرانه‌های V8 بنزینی و ۶ سیلندر خطی دیزل تأیید شده است. در مراسم رونمایی سری 8 جدید، قیمت آن مشخص نشد؛ اما امروز بالاخره قیمت‌های پایه این مدل برای بازار خانه اعلام شد.

BMW 8 Series 2019 / بی ام و سری 8

تیپ 840d xDrive مجهز به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توئین توربوشارژ با قدرت ۳۱۵ اسب بخار، گشتاور ۶۸۰ نیوتن‌متر و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته برچسب قیمت پایه ۱۰۰ هزار یورو در آلمان خورده که تقریباً مشابه سری 7 تیپ 740d xDrive با قیمت ۹۹ هزار و ۶۰۰ یورو است. سری 8 دیزل با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خود و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، در زمان ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. تیپ پرقدرت M850i xDrive که برخلاف تیپ دیزل در بازار آمریکا هم فروخته خواهد شد، از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴.۴ لیتری توئین توربوشارژ با قدرت ۵۲۳ اسب بخار، گشتاور ۷۵۰ نیوتن‌متر و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته استفاده می‌کند. آلمانی‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ یورو (معادل ۱۴۵ هزار دلار) و خرید تیپ پایه از M850i xDrive سری 8 جدید، با جدیدترین محصول بی‌ام‌و که با نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدودشده) در زمان ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، تجربه‌‌ی رانندگی داشته باشند.

BMW 8 Series 2019 / بی ام و سری 8
2019 BMW 8 Series coupe / بی‌ام‌و سری 8 مدل 2019
2019 BMW 8 Series coupe / بی‌ام‌و سری 8 مدل 2019
2019 BMW 8 Series coupe / بی‌ام‌و سری 8 مدل 2019
2019 BMW 8 Series coupe / بی‌ام‌و سری 8 مدل 2019

سری 8 که رسماً از آبان‌ماه سال جاری به‌ بازار اروپا عرضه می‌شود، با تیپ M850i xDrive از سدان ۶۰۰ اسب بخاری M5 با قیمت پایه‌ی ۱۱۷ هزار و ۹۰۰ یورو نیز گران‌تر است. نسل جدید سری 8 بی‌ام‌و علاوه بر طراحی فوق‌العاده زیبا، از سیستم تمام چرخ محرک xDrive این برند، چرم مرینو در صندلی‌ها، درها و داشبورد، نسخه‌ی جدید سیستم iDrive اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچ، پنل تمام دیجیتال فرمان با اندازه ۱۲.۳ اینچ، سیستم نمایش اطلاعات فنی روی شیشه (HUD) و پنل‌های سبک وزن ساخته‌شده از منیزیم و فیبر کربن پلیمری تقویت‌شده (CFRP) بهره می‌برد.

بی‌ام‌و سری 8 جدید در خط تولید دینگولفینگ آلمان، در کنار سدان لوکس سری 7 تولید خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات