آگوستا بروتاله 800RR، نسخه لوئیس همیلتون معرفی شد

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل MV آگوستا بروتاله 800RR لوئیس همیلتون، موتورسیکلت ویژه‌ای است که در تعداد محدود ۱۴۴ دستگاه تولید خواهد شد.
تبلیغات

شرکت موتورسیکلت‌سازی ایتالیایی MV آگوستا، مدل‌های ویژه و تولید محدود بسیاری در کارنامه دارد. نمونه‌های محبوبی مثل سری RC، بروتاله 800 آمریکا، نسخه‌های تولید محدود پیرلی و F3 800 AMG فقط بخشی از محصولات ویژه و سفارشی این برند هستند. جدیدترین مدل تولید محدود MV آگوستا، بروتاله 800RR نسخه لوئیس همیلتون است.

Lewis Hamilton Edition Brutale 800 RR

این مدل جدید پس از نسخه‌های درگستر 800RR LH44 و F4 LH44، سومین محصولی است که MV آگوستا با همکاری لوئیس همیلتون، راننده‌ی بریتانیایی مسابقات فرمول یک به بازار عرضه می‌کند. نکته‌ی جالب توجه این است که مرسدس بنز AMG برخلاف گذشته مالک درصدی از سهام MV آگوستا نیست و البته همیلتون هم راننده‌ی تیم فرمول یک مرسدس AMG محسوب می‌شود؛ اما همکاری این دو بدون وجود قرارداد رسمی همچنان ادامه دارد.

Lewis Hamilton Edition Brutale 800 RR

این مدل ویژه که در تعداد محدود ۱۴۴ دستگاه تولید می‌شود، با شماره‌ی «۴۴» خودروی فرمول یک لوئیس همیلتون شناخته می‌شود. همانطور که انتظار می‌رود، تیم مهندسی MV آگوستا انواع تجهیزات و تزئینات سفارشی مانند درپوش مخزن سوخت و محافظ و کاور کلاچ را برای این مدل در نظر گرفته‌ است که تماماً کامپیوتری ساخته شده‌اند.علاوه بر این، بروتاله لوئیس همیلتون در بخش‌های دیگر از فیبر کربن و دیگر متریال‌های گران‌قیمت مانند روکش‌های سرامیکی مقاوم حرارت ساخته شده است.

Lewis Hamilton Edition Brutale 800 RR

طراحی و رنگ‌آمیری این مدل تولید محدود، کاملاً با همکاری نزدیک لوئیس همیلتون و مهندسان MV آگوستا انجام شده است. پیشرانه و مشخصات فنی این مدل شامل ۳ سیلندر ۷۹۸ سی‌سی با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و نهایت سرعت ۲۴۴ کیلومتر برساعت مشابه مدل استاندارد است. از دیگر تفاوت‌های ظاهری بین نسخه‌ی ویژه و استاندارد، رنگ‌آمیزی سیاه اگزوزها است. فروش ۱۴۴ دستگاه MV آگوستا بروتاله 800RR لوئیس همیلتون با شماره‌ی تولید منحصربه‌فرد، از تابستان سال جاری آغاز می‌شود. قیمت این مدل هنوز اعلام نشده است؛ ولی بدون شک از قیمت پایه‌ی ۱۵ هزار و ۷۷۰ یورو (معادل ۱۸ هزار و ۴۰۰ دلار) مدل استاندارد بیشتر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات