اتمام فروش ریمک C-Two با قیمت ۲.۱ میلیون دلار

یک‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
محصول جدید ریمک که یک خودروی برقی دو میلیون دلاری است در مدت تنها سه هفته به فروش رسیده است.
تبلیغات

ریمک یک خودروساز از کشور کرواسی است که سوپر اسپرت‌های برقی تولید می‌کند. این برند از مدل C-Two در ماه گذشته و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرده بود که جانشین مدل کانسپت وان ریمک محسوب می‌شود. کانسپت وان هم، ابرخودرویی برقی است که چندی پیش ریچارد هموند در یکی از قسمت‌های مستند گرندتور با آن دچار سانحه شد. در حالی که تنها سه هفته از رونمایی C-Two می‌گذرد ریمک توانسته سفارش ۱۵۰ دستگاه دریافت کند. این درحالی است که C-Two با قیمت پایه ۲.۱ میلیون دلار به فروش میرسد و اتومبیل بسیار گران قیمتی محسوب می‌شود.

ریماک

در نمایشگاه خودروی نیویورک در هفته جاری، کرسو کوریک، مسئول فروش شرکت ریمک گفت که خریداران این خودرو معمولا آپشن‌هایی به ارزش متوسط ۶۱۵ هزار دلار را نیز بر روی این خودرو سفارش می‌دهند و این مبلغ به قیمت پایه ۲.۱ میلیون دلاری این خودرو افزوده می‌شود. به این ترتیب قیمت متوسط هر دستگاه ریمک C-Two به ۲.۷ میلیون دلار رسیده است. همچنین خریداران این خودرو، باید تا سال ۲۰۲۰ برای دریافت سفارش خود صبر کنند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که خودروی C-Two درمقایسه با کانسپت وان داری تیراژ متفاوتی است چون تولید مدل کانسپت وان تنها به هشت دستگاه محدود شده بود و  دو دستگاه نیز  مخصوص مسابقه از این خودرو تولید شده که با نام کانسپت S شناخته می‌شد.

ریماک

در خصوص مشخصات خودروی C-Two باید اشاره کنیم که این سوپر اسپرت برقی از یک پیشرانه به قدرت ۱۸۸۸ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰۰ نیوتون متر بهره‌مند است که می‌تواند در مدت ۱.۸۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت C-Two نیز به ۴۱۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای خودرویی با وزن ۱۹۵۰ کیلوگرمی، آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. باتری‌های این خودرو دارای ۱۲۰ کیلووات ساعت ظرفیت هستند و ریمک C-Two را قادر می‌سازند تا با هر بار شارژ بتواند مسافت ۶۵۰ کیلومتر را طی کند. این خودرو همچنین مجهز به سیستم رانندگی خودران سطح ۴ است. برای شارژ باتری‌های این خودرو نیز یک سیستم شارژ سریع طراحی شده است که می‌تواند ۸۰ درصد ظرفیت باتری‌ها را تنها در نیم ساعت پرکند. در ساخت بدنه‌ی C-Two از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و البته الیاف کربن به صورت گسترده استفاده شده است.

ویدیوی زیر بخشی از مراسم رونمایی C-Two در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ را نشان می‌دهد.

ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
ریماک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات