برنامه‌ریزی هیوندای برای عرضه ۸ کراس‌اور جدید تا سال ۲۰۲۰

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
هیوندای در حال برنامه‌ریزی برای ارائه محصولات و بخصوص کراس‌اورهای جدید به بازار است تا بتواند روند روبه رشد خود را در صنعت خودروسازی ادامه دهد.
تبلیغات

این خودروساز کره‌ای قول داده است که تا سال ۲۰۲۰، هشت مدل کراس‌اور جدید به بازار عرضه کند؛ که اولین مدل آن هیوندای کنا بود، هفت کراس‌اور باقیمانده به‌تدریج معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. این کراس‌اورها در دسته‌بندی‌های متفاوتی عرضه خواهند شد که شامل مدل‌های کوچک و زیرمجموعه هیوندای کنا تا کراس‌اورهای سایز متوسط و احتمالاً پرچم‌دار خواهد بود.

hyundai

  چانگ ایو سان معاون رئیس هیوندای در مصاحبه‌ای در ژوئن گفته بود:

 ما باید یک مجموعه کامل از کراس‌اورها را برای پاسخ به نیازهای مشتریانمان ارائه کنیم.

مایک اوبرین معاون مدیر بخش محصولات و برنامه‌ریزی دیجیتال، شرکت هیوندای موتور در آمریکا، در میشیگان اعلام کرد:

تلاش برای ارائه مدل‌های مختلف کراس‌اور بسیار مهم است زیرا سلیقه و نظر مردم به‌سرعت در حال تغییر است و خریداران نسبت به گذشته خودروهای کراس‌اور را  به مدل‌های شاسی‌بلند ترجیح می‌دهند. البته این تغییر نیز دلایل متفاوتی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش هزینه سوخت و خیابان‌های پرترافیک شهری اشاره کرد. امروزه مردم خودرویی را می‌پسندند که در همه ساعات و مکان‌ها بتوان از آن‌ها استفاده کنند. در مورد تولید مدل‌های مختلف شاسی‌بلند باید با توجه به نیاز بازار حرکت می‌کنیم. ولی در تولید خودروهای کراس‌اور، سرعت و جدیت بیشتری داریم. البته هنوز به تعداد کافی مدل‌های کراس در خط تولید خود نداریم؛ بنابراین تلاش می‌کنیم تا با ارائه مدل‌های مختلف مشتریان را به‌سوی خود جذب کنیم.
Hyundai kona

این خودروساز کره‌ای برای مدل‌های جدید کراس‌اور خود از پیشرانه‌های مختلفی مانند موتور الکتریکی، پیل سوختی. دیزلی و بنزینی بهره می‌برد

اوبرین می‌گوید استراتژی استفاده از سوخت‌های متفاوت بسیار مهم است؛ زیرا مشتریان به دنبال بیشترین کارایی و کاهش مصرف سوخت هستند.وی همچنین افزود بیشترین نارضایتی مشتریان کراس‌اورها از میزان مصرف سوخت آن‌ها است؛ زیرا این مشتریان درگذشته خودروی سدان سایز متوسط داشتند و انتظار دارند که کراس‌اورها نیز مصرف سوخت مشابهی داشته باشند. هیوندای حتی باوجود  رسوایی‌های متعدد دیگر برندها درزمینهٔ خودروهای دیزلی و میزان انتشار آلایندگی آن‌ها، خود را متعهد به ارائه خودروی دیزلی می‌داند.

Hyundai kona

اوبرین بیان داشت:

استفاده از سوخت دیزلی یک گزینه بسیار مهم و خوب در سبد محصولات ما است؛ زیرا کارایی کراس‌اور را بهبود می‌بخشد و همچنین قابلیت بکسل کردن و کشندگی خوبی به خودرو می‌دهد. در بازار ایالات‌متحده تعداد کمی از کراس‌اورهای دیزلی عرضه می‌شود که این‌یک فرصت مناسب برای حضور موفق در بازار است. وی افزود که در حال کار برای ارائه پیکاپ های سایز کوچک برای بازار ایلات متحده هستیم؛ و از این موضوع بسیار هیجان‌زده هستیم.طبق برخی از شایعات هیوندای می‌تواند پیشرانه دیزلی را در پیکاپ سانتا کروز بکار ببرد که احتمالاً از سال ۲۰۲۱ در کارخانه هیوندای در آلاباما تولید خواهد شد.
santa cruz

یکی دیگر از مدل‌های آینده‌ی هیوندای، کراس‌اوری هشت نفره است که ویژگی‌های برجسته‌ای دارد.از سویی دیگر، کراس‌اورهای کوچک هم در سبد هیوندای هستند که برای رقابت با نیسان جوک و هوندا فیت عرضه خواهند شد. اوبرین می‌گوید این دسته برای افرادی مناسب است که به دنبال یک خودروی کوچک شهری می‌گردند ولی نمی‌خواهند مدل‌هایی مانند هیوندای اکسنت را خریداری کنند، در حالی‌که هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ به‌صورت هاچبک ارائه نمی‌شود.

هفت کراس‌اور دیگر هیوندای مانند کنا در نمایشگاه‌های بزرگ خودرو مانند دیترویت، نیویورک و لس‌آنجلس، سال‌های آینده معرفی خواهند شد. هیوندای وعده داده است که با ارائه این مدل‌ها تجربه رانندگی بهتری را برای مشتریان خود به ارمغان خواهد آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات