مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک نایت ادیشن معرفی شد

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک با بسته الحاقی تغییر و تحول ظاهری (نایت ادیشن)، در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود.
تبلیغات

معرفی نسل جدید کلاس A خودروهای هاچ‌بک پنج‌در مرسدس به معنی این نیست که دیگر خبری از کامپکت‌های قدیمی نباشد. مرسدس‌بنز برای اینکه ثابت کند مدل CLA شوتینگ بریک هنوز زنده است و جذابیتش را از دست نمی‌دهد، کوچک‌ترین واگن خود را با تغییرات ظاهری عرضه خواهد کرد.

مرسدس‌بنز CLA شوتینگ بریک نایت ادیشن برای رونمایی رسمی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ آماده شده است. در این نسخه طراحی بدنه اختصاصی AMG دیده می‌شود و چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی هم با آن عرضه می‌شوند. اگر خریدار بسته دلخواه نایت را هم با پرداخت اضافه برگزیند، می‌تواند خودرو را با چرخ‌های مشکی AMG به خانه ببرد.

cla shooting brake

قاب فلزی نگهدارنده ستون‌های جلو (Apron)، این خودرو را از سایر مدل‌های کوچک‌تر CLA شوتینگ بریک متمایز می‌کند و تفاوت پایه پنل‌های کناری و آپرون عقب را هم باید در نظر گرفت. به‌عنوان گزینه استاندارد، ویرایش نایت ادیشن با چراغ‌های جلوی LED و نشان زیبای «Edition» روی گلگیر جلو عرضه می‌شود تا مخاطب خاص و متمایز بودن این مدل را یادآور شود. 

مرسدس‌بنز تصویری از فضای داخلی این مدل منتشر نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد که در این بخش رنگ سفید کاربرد زیادی داشته باشد که این مورد لبه دریچه‌های ورودی هوا را هم شامل می‌شود. آرایش ظاهری کربن هم در این نسخه در کنار حروف «Edition» روی فرش‌های کف خودرو با مرز سفید دیده می‌شود.

فراموش نشود که مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک نسخه نایت ادیشن استرالایت هم با چرخ‌های تیتانیومی خاکستری AMG و پنجره مشبک براق الماسی قابل سفارش است و هر دو نسخه از ماه آینده روانه بازار خواهند شد. اگر خریدار تمایل به خرید مدل معمولی CLA هم داشته باشد، مرسدس بنز دو نسخه از نایت ادیشن را به‌صورت کوپه استاندارد چهاردر، در کنار کراس‌آور GLA و مینی‌ون کلاس B آماده فروش کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات