پیک‌آپ GMC سیرا مدل 2019، معرفی شد

جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
جدیدترین مدل از وانت پیک‌آپ محبوب GMC سیرا در تیپ‌های استاندارد، SLT و دینالی فول‌آپشن عرضه می‌شود.
تبلیغات

پیک‌آپ GMC سیرا مدل ۲۰۱۹ به طور رسمی رونمایی شد. این پیکاپ پهن‌پیکر، همراه با آخرین فناوری‌های مدرن و امکانات رفاهی، از جمله اولین کفی عقب فیبر کربنی به عنوان گزینه اختیاری، برای تحویل در سال آینده ارائه می‌شود. هر دو مدل استاندارد SLT و مدل لوکس دینالی (Denali) با امکانات ویژه، پاییز سال آینده در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهند شد. 

2019 GMC Sierra / وانت پیک‌آپ GMC سیرا مدل 2019

ارائه کفی عقب فیبر کربن در وانت، روش پیشگامانه‌ای برای پیک‌آپ جدید سیرا است. استفاده از گزینه فیبر کربنی به جای قطعات فولادی استاندارد به خریداران این امکان را می‌دهد تا با تعویض پنل داخلی و بخش اصلی کفی عقب، از مزیت کاهش وزن کامپوزیت‌ بهره ببرند. طبق گفته مهندسان GMC، قطعات جدید فیبر کربنی کفی ۲۸ کیلوگرم سبک‌تر از قطعات فلزی استاندارد هستند. علاوه بر این، GMC ادعا می‌کند که کفی عقب فیبر کربنی باعث بهبود مقاومت در برابر خوردگی، خراش و ضربه می‌شود.

2019 GMC Sierra / وانت پیک‌آپ GMC سیرا مدل 2019

حتی با استفاده از کفی عقب فولادی استاندارد نیز وانت پیک‌آپ سیرا مدل ۲۰۱۹ بخشی از وزن خود را از دست می‌دهد. همانند وانت پهن پیکر شورولت سیلورادو، وانت جدید GMC نیز در بیش‌تر قسمت‌ها از قطعات آلومینیومی استفاده می‌کند؛ این قطعات شامل درهای وانت، کاپوت و درب عقب می‌شود. در نتیجه این تغییرات ۱۶۳ کیلوگرم از وزن کلی وانت GMC سیرا کاهش می‌یابد، که اثرات خود را در عملکرد تحت بار نشان می‌دهد.

در عقب وانت، در عقب مولتی‌پرو (MultiPro) به عنوان گزینه استاندارد استفاده می‌شود. به کمک ویژگی مولتی‌پرو امکان باز و بستن سریع و راحت در عقب فراهم شده است تا برای بارگیری و تخلیه مشکلی ایجاد نشود. این قابلیت همچنین در حالت کار درجا نیز کمک شایانی به مالک خودرو می‌کند.

GMC Sierra Denali

فناوری جدید استفاده شده در وانت باعث می‌شود تا کشیدن تریلر آسان‌تر شود. تجهیزات استاندارد شامل برنامه تلفن همراه جدید تریلرینگ (Trailering)، به مالک اجازه می‌دهد تا از طریق گوشی هوشمند، به آزمایش از راه دور چراغ‌های تریلر، تشخیص عیوب برقی یا فشار تایرها بپردازد.

علاوه بر این، پیک‌آپ GMC سیرا مجهز به سیستم هدایت قرارگیری تریلر همراه با دوربین عقب و ترمز دستی خودکار الکتریکی است که برای راننده امکان تنظیم آسان موقعیت تریلر را فراهم می‌کند. هنگام رانندگی در جاده، گزینه‌هایی مانند دوربین‌های دید جانبی و دوربین‌های قابل نصب روی تریلر، دید بهتری در خارج از کابین راحت وانت سیرا ارائه می‌دهند.

وانت سیرا در فضای داخلی نیز پیشرفت قابل توجهی کرده است؛ سیستم اطلاعاتی و سرگرمی هشت اینچی دینالی به طور استاندارد مجهز به قابلیت ناوبری است و برای اولین بار صفحه نمایش چند رنگی روی داشبورد به عنوان گزینه‌ی اختیاری وجود دارد. خریداران همچنین می‌توانند از امکانات رفاهی با فناوری بسیار بالا مانند آینه دید عقب دوگانه بهره‌مند شوند؛ این آینه دوکاره هم به عنوان آینه عقب و هم به عنوان صفحه نمایش دوربین عمل می‌کند و دارای قابلیت زوم دروبین و کج شدن دید نیز است. مجموعه‌ای کامل از سیستم‌های ایمنی کمکی راننده در دسترس است، که از آن جمله می‌توان به سیستم هشدار منطقه کور دید راننده، تشخیص عابر پیاده و ترمز خودکار اضطراری اشاره کرد.

خریداران وانت پیک‌آپ سیرا نسخه دینالی همچنین از تزئینات لوکس مانند چرم گران‌قیمت با دوخت متضاد بهره‌مند می‌شود. استفاده از طرح آلومینیوم تیره و چوب نیز ظاهر مجلل و پرابهتی به فضای داخلی می‌بخشد.

پیک‌آپ GMC سیرا از پیشرانه استفاده شده در مدل جدید وانت شورولت سیلورادو بهره می‌برد و خریداران می‌توانند از میان پیشرانه ۶.۲ لیتر یا ۵.۳ لیتری خورجینی هشت سیلندر یا پیشرانه ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر خطی توربودیزل، حق انتخاب داشته باشند. نسخه دیزل ۶.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر، نیروی خود را به جعبه دنده اتوماتیک ۱۰ سرعته منتقل می‌کند و قدرتمندترین نمونه خواهد بود. این مدل، در زمانی حدود ۵.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسند و با آپشن‌های کامل سری دینالی، مجهز به کمک‌فنرهای انطباقی برای سواری نرم‌تر و سیستم دو دیفرانسیل، نزدیک به ۶۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌ی استاندارد GMC سیرا، در حدوده‌ی ۳۰ هزار دلار فروخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات