بی ام و X4 مدل 2019 رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
نسل دوم کراس‌اور فست‌بک بی‌ام‌و X4 مدل ۲۰۱۹ با تغییرات جزئی ظاهری رونمایی شد. این محصول، خرداد ماه آینده در نمایندگی‌های بی‌ام‌و عرضه می‌شود.
تبلیغات

خودروی بی‌ام‌و X3 مدل ۲۰۱۸ سال گذشته با ویژ‌گی‌ها و ظاهر بروزشده عرضه و تغییراتی به سمت شاسی‌بلند X4 فست‌بک در آن لحاظ شد. در حال حاضر نسل دوم بی‌ام‌و X4 مدل ۲۰۱۹ پیش از نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شده است، که با دو سطح M40i و xDrive30i برای خریداران عرضه می‌شود.

2019 BMW X4 / بی‌ام‌و X4 شاسی‌بلند

خودرو بی‌ام‌وX4 جدید با فاصله عرضی بیش‌تر، سیستم تعلیق بروزرسانی شده، ویژگی‌های ایمنی جدید و فضای داخلی مدرن ارائه می‌شود. در داخل، کابین بسیار شبیه به خودروی بی‌ام‌و X3 جدید به نظر می‌رسد و تا حدودی نسبت به قبل جادارتر شده است که با ۲.۵ سانتی‌متر فاصله اضافی برای جلوی پای در قسمت عقب مشخص‌ می‌شود. چند گزینه‌ی تودوزی خطی مختلف در دسترس است، که با حداقل ۶ طرح مختلف وجود دارند. شاسی‌بلند فست‌بک سایز متوسط بی‌ام‌و همچنین با سقف پانورامیک و سیستم کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای تا سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

2019 BMW X4 / بی‌ام‌و X4 شاسی‌بلند

خودروی بی‌ام‌و X4 جدید در جلو با جلوپنجره مشبک کلیوی، چراغهای جلو با طرح‌های جدید LED، و چراغ‌های مه‌شکن LED متمایل به سمت افق برجسته می‌شود. همانند نسخه قبلی، خط سقف به سمت عقب متمایل است که در آن چراغ‌های عقب LED جدید خودرو و خروجی دوگانه اگزوز قرار می‌گیرد.

2019 BMW X4 / بی‌ام‌و X4 شاسی‌بلند

آدریان ون هایدونک معاون ارشد طراحی گروه خودروسازی بی‌ام‌و در اظهاراتی گفت:

نسل دوم شاسی‌بلند بی‌ام‌و X4 با استفاده از فرم‌های واضح و منحصربفرد همراه با چهره متمایز و پویا برای خریداران عرضه خواهد شد.

طول کلی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X4 با حدود ۸ سانتی‌متر افزایش، به ۴۷۶.۲۵ سانتی‌متر می‌رسد که حدود ۴ سانتی‌متر بزرگ‌تر از بی‌ام‌و X3 جدید است. بی‌ام‌و همچنین ۵.۳۳ سانتی‌متر به فاصله دو محور خودرو و ۳.۵۵ سانتی‌متر نیز به عرض افزوده است.

2019 BMW X4 / بی‌ام‌و X4 شاسی‌بلند

شاسی‌بلند فست‌بک بی‌ام‌و X4 در مدل xDrive30i از پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توین‌توربو استفاده می‌کند، که قادر است ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. بی‌ام‌و ادعا می‌کند که این خودرو می‌تواند در زمان ۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. همانند مدل سال گذشته، بی‌ام‌و X4 M40i مدل ۲۰۱۹ دارای پیشرانه ۳.۰ لیتری خطی ۶ سیلندر توربوشارژ است که ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۹۵ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد. با توجه به گفته‌های بی‌ام‌و این شاسی‌بلند می‌تواند در تنها ۴.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. هر دو مدل با جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته ارائه می‌شوند و با حالت استاندارد چهار چرخ محرک متمایل به چرخ‌های عقب عرضه خواهند شد. رانندگان می‌توانند از بین حالت‌های اسپرت، اسپرت پلاس، کامفورت، اکو پرو انتخاب کنند و برای کسانی که می‌خواهند کارایی بیشتری تجربه کنند، تنظیمات مربوط به کنترل شروع حرکت نیز وجود دارد.

2019 BMW X4 / بی‌ام‌و X4 شاسی‌بلند

شاید علاقه‌مندان به مسیرهای آف‌رود از فاصله ۲۰ سانتی‌متری کف خودرو تا زمین قدردانی کنند، که امکان حرکت در مسیرهای ناهموار را تا عمق ۵۰ سانتی‌متری به راننده می‌دهد. در عین حال ویژگی‌های شاسی‌بلند بی‌ام‌و X4 با زاویه بریک‌اُور (چرخش) ۱۹.۴ درجه، زاویه دیدار و انحراف ۲۵.۷ و ۲۲.۶ درجه به ترتیب ارائه می‌شود که می‌تواند در مسیرهای شلوغ مفید باشد.

قیمت بی‌ام‌و X4 مدل ۲۰۱۹ از ۵۱,۴۴۵ دلار برای مدل Drive30i شروع می‌شود و در مدل M40i نیز از ۶۱،۴۴۵ دلار آغاز خواهد شد. این مدل‌های جدید از خرداد ماه ۹۷ در نمایندگی‌های مجاز بی‌ام‌و در دسترس خریداران خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات