آغاز تولید برلیانس با پیشرانه و گیربکس جدید

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از ابتدای اسفندماه سال جاری، محصولات برلیانس H330 کراس (دستی و اتومات) و H320 (دستی و اتومات)  با پیشرانه‌ی ۱۶۵۰ سی‌سی و گیربکس جدید به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

هریار طهماسبی، معاون مهندسی پارس خودرو، با اعلام این خبر افزود:

استفاده از موتور و گیربکس جدید روی محصولات برلیانس سری ۳۰۰ شروع شده و از ابتدای اسفندماه سال جاری موتور و گیربکس توسعه‌یافته جدید که دارای عملکرد بسیار مناسب تری هستند، روی این محصولات نصب خواهند شد. این شرکت به‌منظور احترام به مشتریان ارجمند و ارتقاء کیفیت، خانواده برلیانس سری ۳۰۰ و برلیانس کراس را با موتور و گیربکس ارتقاءیافته به بازار عرضه می کند. با انجام آزمایش‌های متعدد با همکاری شرکت کره‌ای هیوندایی پاورتک، موتور و گیربکس جدید با شرایط جاده‌ها و آب و هوای کشور کالیبره شده و تمام آزمایش‌های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را نیز با موفقیت گذرانده است.

طهماسبی با بیان این مطلب که تولید خودرو با کمترین میزان مصرف سوخت و آلایندگی در دستور کار این شرکت قرار دارد، خاطرنشان کرد:

موتور ۱۶۵۰ سی سی جدید علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه‌های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ است. با تغییر موتور، قدرت آن از ۱۰۳ اسب بخار به ۱۱۴ اسب بخار افزایش یافته است و با تغییر ضرایب دنده به میزان ۱۵ درصد، شتاب خودرو همچنین قابلیت خودرو برای مسیرهای شیب‌دار بهبود زیادی داشته است.

در حال حاضر شرکت پارس خودرو، محصولات برلیانس را در ۹ مدل، در دو خانواده سری H200 و H300 تولید می کند. بررسی جامع خودروهای C3 کراس، H330 و H320، چند ماه پیش در زومیت انجام شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات