آغاز پیش فروش سایپا کوییک (بروزسانی)

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
مطالعه 4 دقیقه
گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش و قیمت نهایی خودروی سایپا کوییک که از روز سه‌شنبه‌ی هفته جاری و برای اولین بار پیش‌فروش خواهد شد را اعلام کرد.
تبلیغات

پس از اعلام بازنشستگی پراید در سال آینده به دلیل عدم رعایت استانداردهای جدید ایران، بسیاری به دنبال جایگزینی برای پراید در سبد محصولات سایپا هستند. یکی از گزینه‌های احتمالی که قبلا از آن با نام جایگزین پراید یاد شده، خودروی جدیدی به نام کوییک است. هرچند پس از اعلام مشخصات ، امکانات و محدوده قیمتی ۴۰ میلیون تومانی این خودرو، دیگر نمی‌توان از کوییک به‌عنوان جانشین پراید نام برد.

سایپانیوز اعلام کرده است که گروه خودروسازی سایپا، از روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۹۶، برای اولین بار طرح فروش جدیدترین عضو سبد محصولات خود با نام سایپا کوییک را کلید خواهد زد. در این مرحله ثبت‌ نام این خودروی جدید از طریق سامانه فروش اینترنتی محصولات سایپا و هم از طریق شبکه‌ی نمایندگی‌های این خودروساز داخلی در سراسر کشور امکان‌پذیر خواهد بود.

سایپا کوییک بر اساس مدل و تیپ دارای امکانات مختلفی مانند جعبه‌دنده‌ی CVT، استارت دکمه‌ای، فرمان برقی، سیستم ورود بدون کلید، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، کنترل فرامین صوتی از روی فرمان، سیستم مولتی‌مدیا، سیستم بررسی و پایش فشار باد تایرها و .... است.

سایپا اعلام کرده است در مرحله‌ی اول فروش کوییک، تعداد بسیار محدودی از این خودرو درنظر گرفته شده است. از این رو و با توجه به محدودیت تعداد فروش در این مرحله، علاقه‌مندان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه با مراجعه به تمام نمایندگی‌های رسمی سایپا در سراسر کشور و یا با مراجعه به سامانه اینترنتی فروش محصولات سایپا به نشانی www.saipacorp.com نسبت به ثبت‌ نام این خودرو اقدام کنند.

سایپا کوییک / SAIPA QUICK

بدیهی است که با توجه به محدودیت تعداد خودروهای کوییک در اولین دور پیش‌فروش، اولویت واگذاری به افرادی خواهد بود که بر اساس زمان‌بندی انجام‌شده موفق به ثبت‌ نام شوند و طبیعتا پس از تکمیل ظرفیت این خودرو، پیش‌فروش توسط سایپا متوقف خواهد شد.

پیش‌فروش کوییک در حالی هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد که در اوایل آذرماه، سایپا نسبت به پیش‌فروش این خودرو اقدام کرد اما جهرودی، مدیرعامل جدید این شرکت دستور توقف پیش‌فروش کوییک را صادر کرد و از مجموعه تحت نظر خود خواست سطح کیفی این خودرو را افزایش دهند و آپشن‌های بیشتری برای این خودرو در نظر بگیرند و پس از آن نسبت به فروش مجدد کوییک اقدام کنند. رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی سایپا در این زمینه اعلام کرده بود:

مهندس جهرودی مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا اخیرا از خط تولید خودروی کوییک و فرآیند تولید آن بازدید داشتند. ایشان ضمن تأکید بر جلب حداکثری رضایت مشتریان و خریداران این خودرو، دستور دادند تا امکان افزایش آپشن‌های خودروی کوییک بررسی شود و بدین ترتیب با هدف بازنگری در فرآیندهای تولید و شاخص‌های کیفی خودروی کوییک، پیش‌فروش این خودرو تا اطلاع ثانوی کنسل می‌باشد.

به نظر می‌رسد پس حدود ۲ ماه از این درخواست مدیرعامل جدید، سایپا آماده‌ی رونمایی و عرضه‌ی جدیدترین عضو خانواده خودروهای ساخت داخل است. باید منتظر ماند و دید آیا تغییری در سطح کیفی این خودرو در طول ۲ ماه گذشته رخ داده است و آیا آپشن بیشتری برای این خودرو در نظر گرفته شده است؟

در صورت دریافت بخشنامه‌ی رسمی پیش‌فروش این خودرو، شرایط فروش و قیمت نهایی، آن را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

بروزرسانی:

گروه خودروسازی سایپا قیمت نهایی و شرایط فروش خودروی سایپا کوییک را برای اولین بار اعلام کرد. بنابر اعلام این شرکت، طرح پیش‌فروش تعداد محدودی خودروی سایپا کوییک به عنوان جدیدترین عضو سبد محصولات سایپا از ساعت ۱۰ صبح روز سه ‌شنبه ۲۶ دی‌ماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در این طرح خودروی جدید سایپا در ۳ تیپ دنده دستی، دنده اتوماتیک و دنده اتوماتیک پلاس با قیمت‌های ۳۲ میلیون ۹۰۰ هزار تومان، ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۴۲ میلیون تومان به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.شرایط فروش خودروی سایپا کوییک را در جدول زیر می‌توانید مشاهده نمایید. 

پیش فروش تک ودیعه‌ای سایپا کوییک

مشخصات

قیمت خودرو

مبلغ پیش پرداخت

سود مشارکت

سود انصراف

رنگ‌های قابل سفارش

زمان تحویل خودرو

سایپا کوییک دنده دستی

۳۲,۹۰۰,۰۰۰

۱۶,۰۰۰,۰۰۰

۱۵ ٪

۱۲ ٪

مشکی، نوک مدادی، سفید، آبی تیره

خرداد تا شهریور ۹۷

سایپا کوییک اتوماتیک فول

۳۹,۸۰۰,۰۰۰

۱۹,۰۰۰,۰۰۰

سایپا کوییک اتوماتیک فول پلاس

۴۲,۰۰۰,۰۰۰

۲۱,۰۰۰,۰۰۰

فروردین تا شهریور ۹۷

پیش فروش نقدی سایپا کوییک

مشخصات

قیمت خودرو

رنگ‌های قابل سفارش

زمان تحویل خودرو

سایپا کوییک اتوماتیک فول پلاس

۴۲,۰۰۰,۰۰۰

مشکی، نوک مدادی، سفید، آبی تیره

۳۰ روزه

علاقه‌مندان به خرید این خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه با مراجعه به سامانه رسمی فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی http://saipa.iranecar.com/ و یا مراجعه به نمایندگی‌های این خودروساز داخلی در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام و پیش‌خرید این خودرو اقدام نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات