نگاه نزدیک جی لنو به آریل نوماد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جی لنو، مجری و کلکسیونر مشهور امریکایی؛ در جدیدترین ویدئوی خود به سراغ خودروی اسپرت و سبک‌وزن آریل نوماد رفته است تا توانایی‌های این خودرو در مسیرهای مختلف را آزمایش کند.
تبلیغات

آریل اتم را باید یک خودروی سوپر اسپرت در ساده‌ترین شکل دانست. دیگر محصول شرکت آریل، با نام نوماد نیز همین مشخصه‌ها را در قالب یک خودروی آف‌رود ارائه می‌کند. به گفته‌ی جی لنو آریل نوماد از نظر کاربری یک خودروی دوگانه محسوب می‌شود چراکه می‌توانید هم در جاده و هم در خارج از جاده از رانندگی با آن لذت ببرید. در آخرین کلیپ منتشر شده از سری کلیپ‌ها گاراژ جی لنو نیز این کمدین و کلکسیونر اتومبیل به بررسی نوماد می‌پردازد و با قرار گرفتن در پشت فرمان آن توانایی‌های شرکت آریل را به نمایش می‌گذارد.  سازنده‌ی نوماد،با آنکه ریشه‌ی بریتانیایی دارد اما با فروش و تولید مدل‌های نوماد در بازار ایالات متحده نیز فعالیت می‌کند. کارخانه‌ی آریل، واقع در ایالت ویرجینیا تحت لیسانس شرکت مادر اقدام به تولید آریل نوماد در آمریکا فعالیت دارد.

در بخش پیشرانه، این خودرو نیز از موتور ۲.۴ لیتری و ۴ سیلندر خطی K24 هوندا استفاده کرده است که نیروی آن نیز با استفاده از یک جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. پیشرانه‌ی آریل نوماد در سایت هوندا در اوهایو تولید می‌شود و قدرتی معادل ۲۳۰ اسب بخار دارد. همچنین می‌توانید با سفارش کیت سوپرشارژر قدرت پیشرانه را به ۳۰۰ اسب بخار افزایش دهید.

آریل نوماد

آریل نوماد در آمریکای شمالی در دو نسخه‌ی اسپرت و تاکتیکال تولید می‌شود. مدل اسپرت نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو محسوب می‌شود و مدل تاکتیکال که جی لنو نیز یک دستگاه از آن را دارد به امکاناتی همچون چراغ‌های سقفی، سیستم تعلیق تنظیم شونده و تجهیزات آفرودی بیشتر، مجهز است. این تجیزات اضافی، نظیر وینچ؛ بسیار کاربردی هستند و در شرایط سخت طبیعت‌گردی، راهگشا خواهند بود.

آریل نوماد

در ویدئویی که در انتهای مطلب برایتان قرار دادیم می‌توانید تجربه‌ی جی لنو با این خودرو و صحبت‌های او پیرامون آریل نوماد را تماشا کنید.

آریل نوماد
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات