فروش محصولات ایران خودرو با مدل ۹۷ از امروز

یک‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از عرضه‌ی مدل ۹۷ تمامی محصولات ایران خودرو از روز گذشته به بازار خبر داد.
تبلیغات

مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز عرضه‌ی محصولات این شرکت با مدل ۹۷ از ۹ دی‌ماه به بازار خبر داد. وی در این زمینه اعلام کرد که با توجه به انتظار بالای مشتریان از ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه به مراتب بیشتر از دیگر رقبا است و با توجه به همین موضوع و در راستای جلب رضایتمندی حداکثری مشتریان این شرکت و با هدف حمایت هموطنان عزیز از تولید داخلی، ایران خودرو نیز مانند دیگر خودروسازان جهانی! تغییر مدل محصولات خود را چند ماه پیش از شروع سال جدید آغاز می‌کند. وی ضمن تشکر از راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در کمک به ایران خودرو در جهت محقق شدن این امر اظهار داشت:

خوشبختانه مجوزهای لازم جهت شماره‌گذاری محصولاتمان با مدل ۹۷ را کسب کرده‌ایم و محصولات گروه ایران خودرو از ۹ دی‌ماه با مدل سال ۹۷ به بازار عرضه خواهد شد. از این رو تمامی خودورهایی که توسط مشتریان عزیز از امروز ۱۰ دی‌ماه ثبت‌نام شود همگی با مدل ۹۷ به این عزیزان تحویل خواهد شد.
رانا

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از ارائه‌ی طرح‌های متنوع فروش در راستای تامین خواسته‌های و سلایق گروه‌های مختلف مردمی خبر داد تا اقشار مختلف با هر سطح از توانایی مالی قادر به خرید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو باشند. وی با اعلام آمادگی تمامی نمایندگی‌های رسمی ایران خودرو در سراسر کشور جهت انجام کارهای ثبت‌نامی خودروهای درخواستی هم‌وطنان اذعان داشت:

علاوه بر نمایندگی‌های ما در سراسر کشور و با هدف کاهش ترددها و اتلاف زمان هموطنان و مشتریان عزیز ایران خودرو و کاهش آلودگی هوا!، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی محصولات این شرکت به نشانی https://esale.ikco.ir/ نسبت به ثبت نام خودروی مد نظر خود اقدام نمایند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات