قیمت و مشخصات فنی هوندا کلاریتی پلاگین هیبرید اعلام شد

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
چند ماه پیش در جریان نمایشگاه نیویورک، شرکت هوندا از مدل ۲۰۱۸ هوندا کلاریتی پلاگین هیبرید رونمایی کرد. آستانه‌ی قیمت این خودرو در آمریکا، ۳۳ هزار دلار اعلام شد.
تبلیغات

نمایندگی‌های هوندا در خاک آمریکا، از اواسط آذرماه اقدام به عرضه‌ی هوندا کلاریتی مدل ۲۰۱۸ کرده‌اند و بر اساس اعلام این شرکت، کلاریتی پلاگین هیبرید با قیمت پایه‌ی ۳۳,۴۰۰ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این خودروی هیبریدی با امکانات متنوع و جالب توجهی عرضه شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و یک نمایشگر ۸ اینچی، کنسول وسط تاشو برای صندلی‌های عقب، سیستم صوتی با ۸ بلندگو و دوربین عقب با پوشش زوایای مختلف اشاره کرد.

Honda Clarity

هوندا نسخه‌ای لوکس از کلاریتی برای مشتریان مشکل‌پسند تدارک دیده است که با قیمت ۳۶,۶۰۰ دلار عرضه می‌شود. فرمان و صندلی‌های چرم، تزئینات داخلی کروم و چوب، صندلی‌های برقی جلو در کنار سیستم مسیریاب با توانایی نشان دادن ایستگاه‌های شارژ، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نسخه‌ی لوکس کلاریتی هستند.

هوندا کلریتی

هر دو نسخه‌ی کلاریتی به یک پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۱.۵ لیتری، همراه موتور الکتریکی با باتری ۱۷ کیلووات ساعتی مجهزند. حداکثر قدرت تولیدی توسط سیستم هیبریدی این خودرو معادل ۲۱۲ اسب بخار است. از لحاظ بازده انرژی ،هوندا کلاریتی پلاگین هیبرید عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این خودرو در حالت هیبریدی ۲.۱ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند. در صورت استفاده‌ی تنها از پیشرانه‌ی چهار سیلندر این خودرو، مصرف سوخت در شهر به ۵.۳، در بزرگ‌راه به ۵.۸ و در مصرف ترکیبی به ۵.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. به لطف استفاده از باتری‌های با ظرفیت بالا در این خودرو، کلاریتی می‌تواند مسافت ۷۵ کیلومتر را در حالت تمام برقی بپیماید. در صورت تمام شدن شارژ باتری‌ها، تنها ۲ ساعت و نیم طول می‌کشد تا با استفاده از یک سیستم شارژر ۲۴۰ ولت خانگی، کاملا شارژ شوند.

هوندا کلریتی

اگرچه قیمت این خودرو ، حدود ۳۰ درصد بیشتر از هوندا آکورد تمام‌بنزینی است؛ اما قابل رقابت با نسخه‌های پلاگین هیبرید تویوتا کمری و هیوندای سوناتا خواهد بود. معافیت‌های مالیاتی در آمریکا و همچنین تسهیلات منطقه‌ای در این کشور، کلاریتی پلاگین هیبرید را به یکی از انتخاب‌های وسوسه‌انگیز برای علاقه‌مندان سدان‌های مدرن خانوادگی بدل خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات