ستارگان بارسلونا و رئال مادرید، سوار بر خودروهای آئودی

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت آئودی به‌عنوان اسپانسر تیم‌های رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا، طی مراسمی خودروهای بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم‌ها را تحویل داد.
تبلیغات

شرکت خودروسازی آئودی همواره در ورزش فوتبال بسیار فعال بوده و اسپانسر بسیاری از تیم‌های برجسته و طراز اول اروپا و جهان است. بر این اساس، آئودی طبق قرارداد اسپانسری خود با این تیم‌ها وظیفه‌ی تأمین خودروهای بازیکنان و اعضای کادر فنی را بر عهده دارد و هر سال طی مراسمی، خودروهای جدیدی به درخواست هر یک از بازیکنان برای استفاده در سال پیش رو به آن‌ها تحویل می‌دهد.

طی روزهای اخیر بازیکنان تیم رئال مادرید خودروهای شرکت آئودی به‌عنوان اسپانسر این تیم اسپانیایی را تحویل گرفتند. این خودروساز برجسته‌ی آلمانی از سال ۲۰۰۳ یکی از اسپانسرهای تیم رئال مادرید به شمار می‌آید و هر ساله خودروهای بازیکنان برجسته‌ی این تیم قدرتمند اسپانیایی را تأمین می‌کند.

AUDI RS6 Zeidan
real madrid audi
real madrid audi
real madrid audi
real madrid audi

شرکت آئودی همیشه پیش از تحویل خودروها، از بازیکنان تیم رئال مادرید درباره خودروی مورد علاقه‌شان می‌پرسد و دقیقا همان مدل را برای استفاده یک سال آن‌ها به این بازیکنان مطرح جهانی تحویل می‌دهد. اما شاید بد نباشید بدانیم بازیکنان و کادر فنی سرشناس این تیم به چه مدل از خودروهای آئودی علاقه دارند.

۱۴ بازیکن رئال مادرید برای یک سال آتی، خودروی Q7 را از شرکت آئودی درخواست کردند و این شاسی‌بلند لوکس و مجلل آلمانی با فاصله به‌عنوان محبوب‌ترین خودرو در میان اعضای این تیم شناخته می‌شود.

کریستیانو رونالدرو، ستاره‌ی تیم رئال مادرید خودروی RS7 اسپرت به رنگ مشکی را انتخاب کرد و زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها کلید خودروی RS6 خاکستری متالیک را تحویل گرفت. اما شاید دردسترس‌ترین خودرویی که در این لیست وجود دارد توسط مارکو آسنسیو انتخاب شد؛ یعنی خودروی S5‌ کوپه و در سوی مقابل، خودروی R8 اسپایدر به‌عنوان گران‌‌قیمت‌ترین خودروی انتخابی به درخواست سرخیو راموس مدافع این تیم به وی تحویل شد؛ خودرویی که فرد دیگری از اعضای رئال مادرید آن را انتخاب نکرد.

real madrid audi
real madrid audi
real madrid audi
real madrid audi

اما نکته‌ی جالب توجه عدم انتخاب خودروی لوکس A8 به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین محصولات این شرکت آلمانی از سوی کهکشانی‌ها بود. نسل جدید خودروی A7‌ اسپرت نیز در میان خودروهای درخواستی جایی نداشت که البته این موضوع کاملا قابل درک است؛ چراکه تولید A7 از سوی آئودی هنوز به‌صورت رسمی آغاز نشده است.

اما دیگر تیم محبوب و پرطرفدار اسپانیا یعنی بارسلونا نیز از این قافله عقب نماند و شرکت آئودی طی مراسمی خودروی بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را به آن‌ها تحویل داد. همانند بازیکنان رئال مادرید، بارسلونایی‌ها نیز اولین انتخابشان شاسی‌بلند برجسته‌ی Q7 بود و پس از آن خودروی RS3 اسپرت در جایگاه دوم درخواستی‌ها قرار داشت. چندین بازیکن نیز خودروی RS6 آوانت را برگزیدند و برخی دیگر انتخابشان Q5 بود. البته برخلاف رئال مادرید، چند نفر از اعضای بارسلونا خودروی قدرتمند R8 را برای استفاده‌ی یک سال خود انتخاب کردند. خاویر ماسکرانو مدافع کاتالان‌ها تنها بازیکنی بود که خودروی A7 اسپرت نسخه‌ی سیاه (Black Line Edition) را انتخاب کرد.

barcelona audi

اما لیونل مسی، فوق ستاره‌ی کاتالان‌ها خودروی RS6 آبی‌رنگ را سفارش داد و کلید آن را تحویل گرفت. لوئیس سوارز مهاجم مطرح بارسلونا نیز مانند مسی خودروی RS6 کواترو اما با رنگ خاکستری متالیک تحویل گرفت.

در ادامه برخی از بازیکنان تیم بارسلونا با هدف بررسی خودروهای جدید خود و آشنایی با تکنولوژی‌های جدید آئودی، خودروهای خود را در پیست فرمول یک این شهر مورد آزمایش قرار دادند. در این رویداد علاوه بر اعضای تیم بارسلونا، چند نفر از سران ارشد شرکت آئودی شعبه‌ی اسپانیا از جمله گیلرمو فادا حضور داشتند. در این میان نیکو مولر، راننده‌ی سوئیسی نکاتی در مورد نحوه‌ی رانندگی با خودروهای جدید آئودی به اعضای تیم بارسلونا خاطرنشان کرد.

حدود یک ماه پیش بود که آئودی طی مراسمی مشابه در مقر اصلی این شرکت در شهر انگلشتاد آلمان، خودروهای بازیکنان تیم بایرن‌ مونیخ را نیز به آن‌ها تحویل داد. خودروی RS6 به‌عنوان محبوب‌ترین خودرو نزد باریکنان تیم بایرن مونیخ شناخته شد و ۵ نفر از اعضای تیم این خودرو را انتخاب کردند. شاسی‌بلند Q7 پس از RS6 به‌عنوان دومین خودروی درخواستی بازیکنان این تیم آلمانی انتخاب شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات