سیتروئن C3 با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالیکه منابع مختلف در مصاحبه با مدیر تبلیغات و اطلاع‌رسانی سیتروئن در ایران، از قیمت ۱۸۰ میلیون تومان برای C3 خبر داده بودند، این قیمت ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شد.
تبلیغات

حمیدرضا ناظمی مدیر تبلیغات و اطلاع‌رسانی شرکت سیتروئن، ضمن بیان این مطلب که بازار ایران بسیار مستعد توسعه و رشد بوده و همین امر انگیزه‌ی همکاری با سایپا جهت تولید و عرضه‌ی خودروهای متنوع به این بازار است؛ اعلام کرد:

بازار ایران همواره بالقوه ومستعد بوده و به همین دلیل است که محصولات شرکت سایپا و محصولات مشترک ما با این خودروساز ایرانی سال‌ها است که در بازار ایران عرضه می‌شود. با توجه به افزایش دانش مردم باید به سمت عرضه‌ی متنوع‌تر محصولات خود در بازار ایران حرکت کنیم تا بتوانیم نیازهای مشتریان خود را که امروزه بیش از هر زمان دیگری به امکانات و آپشن‌های خودرو توجه می‌کنند برآورده سازیم. امیدواریم با طراحی و ساخت خودروهای به‌روز و مجهز با همکاری سایپا به اهداف خود در بازار ایران دست یابیم.
C3

مدیر تبلیغات و اطلاع‌رسانی شرکت سیتروئن درباره خودروی C3‌ به‌عنوان اولین محصول مشترک این شرکت و گروه خودروسازی سایپا که چند روز پیش معرفی شد؛ اظهار داشت:

قیمت جهانی میانگین ۱۲ تا ۲۰ هزار یورو است که قیمت آن در ایران حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان است.

ناظمی درباره ورود دیگر خودروهای شرکت سیتروئن به بازار ایران گفت:

قرارداد سایپا و سیتروئن به‌صورت یک قرارداد مادر و بلندمدت است. لذا همکاری میان این دو شرکت ادامه‌دار خواهد بود و قطعا باید منتظر محصولات جدید تولیدی و وارداتی در بازار خودروی ایران باشیم. اما در حال حاضر تنها خودروی C3 به‌عنوان محصول مشترک این دوشرکت ایرانی و فرانسوی در ایران تولید و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل سایپا سیتروئن نیز افزود:

برنامه‌ای که ما داریم، این است که ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری صورت گیرد و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش نیز انجام شود؛ همچنین برنامه داریم که تا ۴ هزار نفر نیرو را افزایش دهیم. مدیرعامل سایپا سیتروئن درباره قیمت احتمالی سیتروئن C۳ گفت: هنوز قیمت نهایی و قطعی مشخص نشده؛ چراکه پارامترهای مختلفی روی قیمت موثر هستند، اما قیمت جهانی آن ۱۲ تا ۲۰ هزار یورو است؛ منتها با این تفاوت که موتور هیچ‌کدام ۱۶۰۰ توربوشارژ نیست.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات