سه‌گانه‌ی لوکس خودرو، قایق و موتورسیکلت برای ثروتمندان

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت سوئدی گری دیزاین با الهام از طراحی‌های کلاسیک، اقدام به ارائه‌ی یک کلکسیون سه‌گانه از خودرو، قایق و موتورسیکلت کرده است که ترکیبی باورنکردنی از چوب و فلز دارد.
تبلیغات

شرکت گری دیزاین (Gray Design) چند سالی است که رؤیای ساخت محصولاتی شگفت‌انگیز، از ابرخودروها گرفته تا قایق‌های لوکس تفریحی را دنبال می‌کند. این شرکت در آخرین اقدام خود به طراحی یک ابر خودرو، یک قایق تفریحی تندرو و یک موتورسیکلت الکتریکی پرداخته و در هر سه مورد از چوب به‌عنوان بخشی از بدنه استفاده شده است. این کلکسیون لوکس و خارق‌العاده، «هایدرا» نام دارد و برای ثروتمندان علاقه‌مند به ایده‌های خلاقانه طراحی شده است. در ساخت بدنه کامپوزیت هر سه مورد از طرح‌های کلاسیک الهام گرفته شده و سعی شده است محصول نهایی ترکیبی بی‌نظیر از تکنولوژی، استایل و سرعت باشد.

هایدرافویل

قایق گری دیزاین

نام قایق تفریحی لوکس و پرسرعت این مجموعه هایدرافویل (Hydrafoil) است. در قسمت جلوی این قایق ۹.۵ متری، ورقه‌ای فلزی قرار دارد که به فرمان قایق متصل است و می‌تواند تا ۳۲ بار در ثانیه تغییر کند. در طراحی داخلی و خارجی این قایق از سطوح صاف و صیقلی استفاده شده و فضای داخلی آن تا حد امکان لوکس طراحی شده است. صندلی‌های این قایق شبیه خودروهای لیموزین است و در داخل آن از چندین صفحه نمایش مخصوص سیستم اطلاعات و سرگرمی استفاده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش ۳۰ اینچی خمیده در پشت فرمان اشاره کرد.

برای القای هرچه بیشتر حس لوکس بودن، در داخل این قایق دو محفظه بار سفارشی نیز تعبیه شده است. این قایق به یک پیشرانه الکتریکی ۱۰۰ اسب بخاری مجهز است که توسط باتری‌های لیتیوم یونی کار می‌کند. حداکثر سرعت این قایق ۴۰ گره دریایی (معادل ۷۴ کیلومتر بر ساعت) است و با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی معادل ۷۲ کیلومتر را طی کند.

قایق گری دیزاین
قایق گری دیزاین

وودی آو تومارو 

خودرو گری دیزاین

خودروی موجود در این کلکسیون با طراحی کاپوت و صندوق عقب چوبی، ظاهری نامتعارف و البته جذاب دارد و همین امر سبب شده است نام آن را وودی آو تومارو (Woody of tomorrow) بگذارند. این خودرو شباهت زیادی با کانسپت مرسدس بنز AMG ویژنGT دارد و به پیشرانه الکتریکی جدید NEVS مجهز شده است. این پیشرانه ۴۵۰ اسب بخاری به خودرو اجازه می‌دهد به حداکثر سرعت ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

خودرو گری دیزاین
خودرو گری دیزاین
موتورسیکلت گری دیزاین

موتورسیکلت الکتریکی هایدروس (Hydros) در دسته موتورسیکلت‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد و به احتمال زیاد در آینده‌ی نزدیک به تولید خواهد رسید. در نمونه آزمایشی این موتورسیکلت از پیشرانه‌ی الکتریکی ساخت شرکت زیرو استفاده خواهد شد و شرکت طراحی گری دیزاین برای پاسخ به نیازهای سطح بالای مشتریان خود، امکان درخواست آپشن‌های سفارشی را در نظر خواهد گرفت. این موتورسیکلت به سیستم صوتی حرفه‌ای همراه با ساب‌ووفر و بلندگوهای جاسازی شده در بدنه مجهز است.

موتورسیکلت گری دیزاین
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات