قیمت و مشخصات مدل ۲۰۱۸ نیسان GT-R اعلام شد

یک‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نیسان قیمت مدل‌های مختلف خودروی اسپرت GT-R را برای سال ۲۰۱۸ و جهت حضور در بازار آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، قیمت نسخه‌ی پایه زیر ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.
تبلیغات

نیسان GT-R جدید سرانجام به خاک آمریکا رسید و قیمت‌گذاری شد. در مورد GT-R باید گفت نیسان همواره قدرت این خودرو را افزایش داده و البته قیمت آن نیز به‌طور موازی با توانایی‌های آن افزایش پیدا کرده است که سبب شده از دسترس افراد بیشتری خارج شود. اما نیسان، امسال مدل پایه از این خودرو را با نام پیور (Pure) نیز تولید کرده است که قیمت آن همچنان زیر ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

نیسان GT-R Pure مدل ۲۰۱۸ با قیمت پایه‌ی ۹۹ هزار و ۹۹۰ دلار عرضه خواهد شد که البته در صورتی که هزینه‌های جانبی را به آن اضافه کنیم برای مشتری ۱۰۱ هزار دلار تمام می‌شود. اما همچنان نیسان برای این خودرو یک تخفیف ویژه به مشتریان خود داده است؛ چون ارزان‌ترین تیپ نیسان GT-R در سال گذشته مدل پریمیوم این خودرو با قیمت ۱۱۱ هزار و ۶۸۵ دلاری بود. قیمت تیپ پریمیوم این خودرو در سال ۲۰۱۸ به ۱۱۲ هزار و ۱۸۵ دلار رسیده است.  

Nissan GT-R  US

در حقیقت قیمت مدل پیور این خودرو امسال با تخیف ۱۰ هزار دلاری همراه است. باید گفت چنین مبلغی به هیچ عنوان کم نیست و با آن می‌توانید اقدام به خرید تایرهای مسابقه‌ای جدید کنید تا در پیست مسابقه مورد استفاده قرار گیرند. مدل پیور دارای امکانات کم‌تری در مقایسه با مدل پریمیوم GT-R است و دیگر امکاناتی همانند سیستم صوتی Bose با ۱۱ بلندگو، صداگیرهای فعال، سیستم اگزوز سبک‌وزن تیتانیومی و دوخت دستی برای صندلی‌ها در این خودرو موجود نیستند؛ با این وجود همچنان تودوزی چرم در مدل پیور وجود دارد. مدل پیور و پریمیوم از نظر فنی کاملا یکسان هستند و هر دوی آن‌ها به پیشرانه‌ی شش سیلندر V شکل ۳.۵ لیتری از نوع توربوشارژردار مجهزاند که می‌تواند ۵۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

Nissmo GT-R نیسمو

اما مدل‌های دیگر GT-R در مقایسه با سال گذشته افزایش قیمت اندکی تجربه کرده‌اند و قیمت مدل Track Edition با ۵۰۰ دلار افزایش به ۱۳۰ هزار و ۱۸۵ دلار و قیمت مدل ۶۰۰ اسب بخاری نیسمو با ۵۰۰ دلار افزایش به ۱۷۷ هزار و ۱۸۵ دلار رسیده است.

Nissan GT-R  US

تغییرات جزئی نیز در مدل های ۲۰۱۸ این خودرو به وقوع پیوسته است که شامل رنگ جدید برای تودوزی و اضافه شدن اپل کارپلی و سیستم رهیاب ماهواره‌ای به این خودرو هستند. درپایان باید اشاره کنیم که سیستم اگزوز تیتانیومی این خودرو در حال حاضر روی مدل ۲۰۱۷ نیز عرضه می‌شود و ضمن اینکه وزن کم‌تری در مقایسه با اگزوزهای استاندارد این خودرو دارد، می‌تواند ۲۰ اسب بخار به قدرت خودرو اضافه کند. در پایان می‌توانید گالری تصاویر نیسان GT-R را مشاهده کنید.

نیسان GT-R
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات