آغاز فصل دوم گرند تور از ۱۷ آذرماه

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آمازون تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذرماه) را به‌عنوان تاریخ پخش اولین قسمت از فصل دوم مستند خودرویی محبوب و پرطرفدار خود با نام گرندتور انتخاب کرد.
تبلیغات

آمازون اعلام کرد فصل دوم سریال گرند تور، در روز جمعه ۱۷ آذرماه روی آنتن می‌رود. در همین حال، اولین قسمت از فصل دوم این مستند خودرویی پرطرفدار از هفته‌ی گذشته توسط بخش رسانه‌ای شرکت آمازون در اختیار گرفته شد و به‌صورت رسمی در شبکه‌ی تصویری این شرکت و به‌صورت آنلاین در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

از جمله مهم‌ترین خبرهایی که در رابطه با فصل دوم مستند گرند تور وجود دارد؛ به‌جز مدل جدید موی جیمز می، می‌توان به انتقال استودیوی تدوین این مستند به ۱۶ کیلومتری منزل جرمی کلارکسون در منطقه‌ی کاست‌وود شهر آکسفوردشایر انگلستان اشاره کرد. بدین ترتیب آمازون در دریافت ۳ بلیط هواپیمای فرست‌کلاس برای این سه مجری معتبر مستند خود، صرفه‌جویی خواهد کرد و مجریان این برنامه به‌راحتی در مراحل تدوین نهایی این مستند دخالت خواهند داشت.

grand tour s2

می‌توان این نکته را قاطعانه گفت که سفر سه مجری این مستند یعنی جیمر می، جرمی کلارکسون و ریچارد هاموند برای تهیه‌ی فصل دوم این سریال به بیش از پنج قاره‌ی جهان و سپری کردن بیش از ۱۰۰ روز در این کشورها جهت فیلم‌برداری، تا حدودی فراتر از تصورات مدیران آمازون از کار درآمد و هزینه‌های به‌مراتب بیشتری نسبت به پیش‌بینی‌ها به این شرکت تحمیل کرد. صحبت‌های اندی ویلیام، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد این مستند پرهزینه درباره‌ی فصل دوم گرند تور در آخرین تیزر تبلیغاتی این مستند، حاوی نکات مهمی است. وی دراین رابطه می‌گوید:

کاملا مشخص است که محبوب‌ترین بخش مستند گرند تور برای مخاطب، سفر به نقاط مختلف جهان و روبه‌رو شدن رانندگان و مجریان این مستند با چالش‌های جذاب و جدیدی است که در طول مسیر با آن مواجه می‌شوند. به همین خاطر است که ما در فصل دوم، به این بخش بیش از پیش توجه داشتیم. هرچند بخش‌هایی نیز در استودیوی ثابت ما تصویربرداری شده است که مخاطبان خاص خود را دارد و تلفیق این بخش‌ها با یکدیگر، نوید برنامه‌ی موفق و هیجان‌انگیزی برای فصل دوم می‌دهد.
grand tour s2
grand tour s2
grand tour s2
grand tour s2
grand tour s2

وی درباره‌ی چالش‌ها و سختی‌های فصل دوم گرند تور گفت:

در طول فیلم‌برداری فصل جدید گرند‌تور، مجریان این برنامه روزها و ساعات سختی را سپری کردند. جرمی کلارکسون به شکل نگران‌کننده‌ای بیمار شد و به خاطر آنفولانزا چند روزی مهمان بیمارستان بود. همچنین تصادف‌ها و اتفاقاتی که در طول این ۱۰۰ روز فیلم‌برداری برای ریچارد هاموند رخ داد، به‌جرئت می‌توان گفت هزینه‌های سرسام‌آوری به شرکت بیمه‌ی سفر و بین‌المللی خود تحمیل کرد. تنها در دو نمونه از این اتفاقات، خودروی الکتریکی ریچارد در ارتفاعات سوئیس تصادف کرد و موتورسیکلت وی نیز در مسیر کشور موزامبیک دچار حادثه شد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات