فراری GTC4 لوسو، نسخه‌ی نویتک معرفی شد

پنج‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت آلمانی نویتک روسو، یکی از برترین تیونرهای دنیا محسوب می‌شود. این برند، در جدیدترین پروژه‌ی خود فراری GTC4 لوسو را بهینه‌سازی کرده است.
تبلیغات

از دید علاقه‌مندان و کارشناسان خودرو، فراری GTC4 لوسو یکی از جذاب‌ترین مدل‌های شوتینگ بریک در تاریخ خودروسازی دنیا محسوب می‌شود. این محصول، با پیشرانه‌ی توئین‌توربوی ۸ سیلندر و ۳.۹ لیتری، ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد و البته به عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای چهارسرنشینه‌ی دنیا، شناخته می‌شود. فراری GTC4 لوسو با استاندارد کارخانه، ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد و ظرف ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نهایت سرعت این خودرو، ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت تخمین زده می‌شود، درحالیکه برای رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت از ایست کامل، تنها ۶.۵ ثانیه زمان می‌برد.

Ferrari GTC4

ارقام مربوط به توانایی‌های فنی و رکوردگیری فراری GTC4 لوسو، بسیار جذاب و مناسب یک سوپراسپرت ایتالیایی به نظر می‌رسد، اما مهندسان نویتک را از تقویت پیشرانه و ارتقا ظاهری آن، منصرف نکرده است. حالا خریداران GTC4 لوسو می‌توانند با مراجعه به شرکت نویتک و خرید پکیچ پیشنهادی این شرکت، قدرت پیشرانه‌ی این فراری دوست‌داشتنی را به ۷۰۹ اسب بخار افزایش دهند. از سویی دیگر، گشتاور تولیدی هم می‌تواند به عدد باورنکردنی ۸۸۲ نیوتن‌متر برسد. جالب است بدانید، این ارتقا فنی، تاثیر خاصی بر زمان سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و نهایت سرعت فراری GTC4 لوسو، نخواهد داشت.

Ferrari GTC4

مهندسان نویتک، بیشترین زمان و هزینه را صرف بهینه‌سازی سیستم اگزوز GTC4 لوسو کرده‌اند تا کالیبره و قابل تنظیم باشد. البته با توجه به پکیج ارتقا فنی که با سه قیمت و سطح مختلف عرضه می‌شود، می‌توان صدای متفاوتی از فراری GTC4 لوسو شنید. سیستم مدیریت صدای پیشرانه، آپشن دیگری است که توسط خریدار قابل سفارش خواهد بود. این فناوری الکترونیکی، با اعمال تغییر بر خروجی اگزوز، کنترل صدای خودرو را ممکن می‌کند. مهندسان نویتک، وزن خالص این سیستم اگزوز را کمتر از نمونه‌ی ساخت فراری، اعلام کرده‌اند. در ادامه‌ی مطلب، فیلم کوتاهی آورده شده است که تست صدای اگزوز فراری GTC4، نسخه‌ی نویتک را نشان می‌دهد.

سه قطعه‌ی ایرودینامیک برای ارتقا ظاهری فراری GTC4 لوسو توسط نویتک در نظر گرفته شده است. در طرفین سپر جلو، هدایت‌کننده‌های هوا اضافه شده‌اند و یک قطعه‌ی اضافی در مرکز سپر هم، به شکافتن هوا کمک می‌کند. دیگر اجزای اضافه شده به بدنه‌ی GTC4 لوسو، شامل سقف فیبر کربن و اسپویلر عقب هستند. با هدف افزایش حس اسپرت و انتقامجو در این فراری، رینگ‌های سیاه و فورج‌کاری شده‌ی اختصاصی در سایز ۲۱ اینچ در جلو و ۲۲ اینچ در عقب، به کار گرفته شده‌اند. این چرخ‌‌ها با کد NF4 شناخته می‌شوند و به رنگ‌های مختلف قابل سفارش هستند. رینگ‌های اسپرت ساخت نویتک، معمولا از سبک‌وزن‌ترین نمونه‌های دنیا هستند و علاقه‌مندان می‌توانند، سوپراسپرت‌هایی مثل GTC4 لوسو را با مدل جدید نویتک NF7 هم، در اختیار داشته باشند.

Ferrari GTC4

آپشن‌های متنوعی برای فضای داخلی فراری GTC4 توسط طراحان نویتک در نظر گرفته شده است که مسلما قیمت بالایی خواهند داشت. درحالیکه ارزش هر دستگاه از نسخه‌ی استاندارد فراری GTC4 لوسو، نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار برآورد می‌شود، نویتک هنوز هزینه‌ی پکیج‌های فنی و ظاهری خاص خود را در اختیار رسانه‌ها نگذاشته است.

 در پایان این مطلب، پیشنهاد می‌کنیم تماشای تیزر رسمی معرفی فراری GTC4 لوسو با تیونینگ نویتک را از دست ندهید.

NOVITEC FERRARI GTC4LUSSO
NOVITEC FERRARI GTC4LUSSO
NOVITEC FERRARI GTC4LUSSO
NOVITEC FERRARI GTC4LUSSO
NOVITEC FERRARI GTC4LUSSO
NOVITEC FERRARI GTC4LUSSO
NOVITEC FERRARI GTC4LUSSO
NOVITEC FERRARI GTC4LUSSO
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات