آئودی به‌زودی از مدل ۲۰۱۹ خودروی A7 رونمایی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آئودی قصد دارد به‌زودی از نسل دوم خودروی آئودی A7 مدل ۲۰۱۹ رونمایی کند.
تبلیغات

خودروی جدید آئودی A7 به مدت چندین ماه آزمایش شده است و در عرض چند روز آینده انتظار به پایان می‌رسد و پوشش‌های این خودرو برداشته می‌شود. اگر چه انتظار نمی‌رود که ظاهر نمایشگاهی این خودرو تا اوایل سال آینده رونمایی شود.

آئودی A7

زمانی که آئودی نسخه اصلی خودروی آئودی A7 را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد، بخش سدان فست‌بک (Fastback) را تولید نکرد؛ اما این خودروی جدید یکی از اولین خودروهایی است که هنگامی به آن نگاه می‌کنید، یک سدان شیک ولی با ظاهر تقریبا کوپه‌مانند به ذهن شما خطور می‌کند.

در این خودروی آئودی همه‌ی عناصر طراحی مناسب وجود دارد؛ کاپوت بزرگ که با شیب کمی تا سقف می‌رسد و به‌طور ظریفی به سمت قسمت عضلانی عقب می‌رسد که شبیه یک خودروی کام‌بک (KAMMBACK) می‌شود. البته این خودرو ممکن است تغییرات زیادی به خود ببیند؛ ولی منتظر تغییرات نسبتا زیادی نباشید. به‌تازگی عکسی در اینترنت فاش شده است و یک مدل مقیاسی را که در آینده از این خودرو وارد بازار می‌شود، نشان می‌دهد.

آئودی A7

انتظار می‌رود که آئودی A7 جدید برای حفظ روند آئودی A ،S و RS مناسب باشد؛ به این معنی که آئودی S7 بسیار اسپرت و آئودی RS 7 بسیار جذاب و حتی سرگرم‌کننده‌تر از نسخه اصلی است. آئودی همچنین یک مدل هیبریدی پلاگین e-tron را در برخی موارد به این خودروها اضافه خواهد کرد.

فناوری‌های جدید زیادی برای خودروی جدید آئودی وجود خواهد داشت. یکی از این فناوری‌ها، حالت خودکار رانندگی است که می‌تواند موقعیت‌های پارکینگ و رانندگی در ترافیک را با سرعت تا ۳۷ مایل بر ساعت (۶۰ کیلومتر بر ساعت) کنترل کند. این سیستم که آئودی AI نامیده می‌شود، اولین بار در سال ۲۰۱۹ برای نصب روی خودروی آئودی A8 ساخته خواهد شد.

آئودی A7

تنها چند روز تا رونمایی از خودروی آئودی A7 جدید باقی مانده است. توجه داشته باشید که آئودی علاوه بر خودروی A7، نسل جدیدی از خودروی آئودی A6 را نیز در دست ساخت دارد. این سدان متعارف هاچ‌بک برای اولین بار در سال جاری رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات