بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رئیس پلیس راهور استان اردبیل خبر از بخشودگی دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.
تبلیغات

رحیم آقامحمدیان، رئیس پلیس راهور استان اردبیل همزمان با هفته نیروی انتظامی، از بخشودگی دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی که تاکنون برای رانندگان متخلف دو برابر شده است؛ خبر داد.

وی که در همایش ترافیک و حمل و نقل درون شهری اردبیل با خبرنگاران صحبت می‌کرد؛ اظهار داشت:

رانندگان متخلف تا پایان آذرماه فرصت دارند مبلغ خلافی خود را پرداخت کنند تا از دو برابر شدن رقم جرایم آنها جلوگیری شود. همچنین تمام واحدهای خدماتی پلیس راهور مانند صدور گواهینامه، شماره گذاری و رفع توقیف خودرو موظف شده‌اند در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی ۲ ساعت زمان ارائه خدمات خود را افزایش دهند .

آقامحمدیان از لزوم احترام به حقوق شهروندی و نظم و انضباط اجتماعی به عنوان اصول اساسی زندگی شهری نام برد و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی را ملموس‌ترین این امر به شمار آورد. وی در ادامه افزود:

در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات، نابسامانی و به هم ریختگی اجتماعی شکل خواهد گرفت. خوشبختانه در استان اردبیل طی چند سال اخیر شاهد بهبود چشمگیر رعایت و عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی بودیم. باید به تلاش نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوطه در راستای ارتقای آگاهی مردم در حفظ این قوانین و مقررات اشاره کنیم. در استان اردبیل بیش از ۲۸ دستگاه دخیل در حوزه ترافیک دست به دست هم داده‌اند تا وضعیت ترافیکی این استان بهبود یابد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از کاهش چشمگیر آمار تصادفات درون شهری در اردبیل خبر داد و اعلام کرد که در ۶ ماهه نخست سالی جاری، در مجموع ۳۱ درصد تلفات کلیه وسایل نقلیه درون شهری در اردبیل کاهش یافته است. وی در پایان تصریح کرد:

متاسفانه همچنان بیشترین آمار مرگ و میرها در تصادفات درون شهری، عابرین پیاده و موتورسواران هستند که تلاش کردیم با آموزش و ساخت پل‌های هوایی، آمار موجود را تا حد ممکن کاهش دهیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات