قایق لوکس استون مارتین، آماده فروش شد

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از مدت‌ها انتظار، استون مارتین بالاخره در نمایشگاه موناکو از قایق تفریحی AM37S رونمایی کرد.
تبلیغات

پس از رونمایی از رندرهای قایق AM37 در سال ۲۰۱۵، بالاخره کمپانی کوینتسنس یاتس (Quintessence Yachts) در همکاری با استون مارتین دو نمونه از این قایق‌ها را در نمایشگاه موناکو به آب انداخت. این کمپانی از ترکیب رنگ قرمز مخصوص استون مارتین موسوم به دیاولو (Diavolo) در کنار چرم کرم‌رنگ برای تزئین نمای خارجی و داخلی یکی از نمونه‌ها استفاده کرده است. برای نمونه‌ی دوم، کوینتسنس یاتس با انتخاب رنگ آبی مخصوص استون مارتین برای بدنه‌ی قایق، استفاده از چرم قهوه‌ای در تزئینات داخلی و همچنین استفاده از چوب ساج در عرشه، به شکوه و زیبایی این قایق منحصربه‌فرد افزوده است.

قایق AM37S

این کمپانی قادر است بر اساس سلایق و تمایلات مشتریان از مواد و ترکیب رنگ‌های مختلف در طراحی داخلی AM37 استفاده کند. این قایق در سه نسخه‌ی مختلف تولید می‌شود. نسخه‌ی برتر این قایق که AM37S نام دارد، به دو پیشرانه‌ی گازسوز ساخت شرکت مرکوری مجهز شده که هر یک قادر به تولید ۵۲۰ اسب بخار قدرت است. در نسخه‌ی متوسط این قایق از پیشرانه‌های بنزین‌سوز شرکت مرکوری استفاده شده که هر کدام قادر به تولید ۴۳۰ اسب بخار قدرت است. برای نسخه‌ی پایه‌ی این قایق، دو پیشرانه‌ی دیزلی ۳۷۰ اسب بخاری ساخت کمپانی مرکوری در نظر گرفته شده است.

قایق AM37S

با توجه به طول ۱۱.۳ متری AM37، این قایق بر خلاف قایق داینمیک GTT 115 مناسب زندگی و سفرهای طولانی‌مدت نیست. به عقیده‌ی کمپانی سازنده، AM37 برای ماجراجویی‌های روزانه مناسب است و مالکان بعد از یک روز پرلذت با AM37، شب را به خشکی بازمی‌گردند. این قایق به پنل‌های فیبر کربنی مجهز است که توسط یک اپلیکیشن موبایل قابل کنترل هستند و در هنگام عدم حضور مالک و برای جلوگیری از حس کنجکاوی افراد و حفاظت از قایق در شرایط بد آب‌و‌هوایی، کابین قایق را می‌پوشانند.

فضای داخلی این قایق شباهت زیادی به کابین خودرو دارد. یک صفحه‌ی لمسی ۱۵ اینچی وظیفه‌ی نمایش اطلاعات مربوط به مسیریابی و کنترل سیستم‌های سرگرمی قایق را بر عهده دارد. همچنین از طریق این صفحه‌ی لمسی، راننده قادر به کنترل لنگر، باز و بسته کردن سایه‌بان و پله‌های شنا خواهد بود.

قایق AM37S

زیر عرشه‌ی این قایق یک فضای کوچک برای آرامش تعبیه شده است. در این فضا یک کاناپه‌ی تخت‌خواب شوی دو نفره، یک حمام و سرویس بهداشتی، یک آشپزخانه‌ی کوچک مجهز به یخچال و یک تلویزیون ۴۸ اینچی تعبیه شده است. اگرچه دفتر مرکزی کمپانی کوینتسنس یاتس در هلند قرار دارد؛ اما برای سهولت در همکاری با استون مارتین، AM37 در نزدیکی ساوت همپتون انگلستان ساخته می‌شود. به گفته‌ی این کمپانی، هم‌اکنون روند مونتاژ سومین نمونه از این قایق در جریان است.

قایق استون مارتین AM37S
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات