شایعه: ثبت زمان زیر ۷ دقیقه با پورشه 911 GT2 RS در پیست نوربرگ‌رینگ

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از زمان‌گیری پورشه 911 GT2 RS در پیست نوربرگ‌رینگ منتشر شده است. آیا GT2 RS می‌تواند رقبای خود را در این پیست شکست دهد؟
تبلیغات

وقتی در مورد پرقدرت‌ترین مدل از پورشه 911 حرف می‌زنیم، ناخودآگاه به یاد رکوردهای این خودرو در طول تاریخ می‌افتیم. نسل جدید پورشه 911 GT2 RS به‌عنوان پرقدرت‌ترین 911 نیز از این نظر مستثنا نیست. سوپر اسپرت پورشه با استفاده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ۳.۸ لیتری توئین توربو به قدرت ۶۹۰ اسب بخار رسیده است و با حداکثر سرعت بالای ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت، در زمان ۲.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. تمام این ارقام جالب توجه هستند؛ ولی 911 GT2 RS باید در پیست نوربرگ‌رینگ نیز حضور داشته باشد.

GT2 RS

بر اساس جدیدترین اطلاعات موجود، 911 GT2 RS در پیست نوربرگ‌رینگ ‌ رؤیت شده و البته شایع ‌ گفته می‌شود که زمانی زیر هفت دقیقه هم ثبت کرده است. درحالی‌که این خبر، هنوز مورد تأیید رسمی پورشه نیست.

اگر 911 GT2 RS واقعا زمانی زیر هفت دقیقه ثبت کرده باشد، در کنار خودروهایی چون لامبورگینی هوراکان Performante، پورشه 918 اسپایدر و لامبورگینی اونتادور LP 750- Superveloce، چهارمین خودروی استاندارد جاده‌ای است که موفق به ثبت چنین زمانی می‌شود. اما برای شکست دادن لامبورگینی هوراکان، باید حداقل هشت ثانیه زیر زمان هفت دقیقه پیست نوربرگ‌رینگ را طی کند. پیش از این سرعت ۳۳۶ کیلومتر بر ساعت توسط 911 GT2 RS در این پیست تأیید شده بود؛ در حالیکه لامبورگینی اونتادور SV  با ثبت زمان ۶:۵۹:۷۳ به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت و لامبورگینی هوراکان پرفورمنته با ثبت زمان ۶:۵۲:۰۱ به حداکثر سرعت ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت در این پیست رسیده‌اند.

GT2 RS
GT2 RS
GT2 RS
GT2 RS

آیا پورشه 911 GT2 RS سلطان جدید پیست نوربرگ‌رینگ است؟

۱۰ خودروی رکورددار در پیست نوربرگ‌رینگ

مک‌لارن P1 LM

۶:۴۳:۲

Nio EP9

۶:۴۵:۹۰

رادیکال SR8 LM

۶:۴۸

لامبورگینی هورکان Performante

۶:۵۲:۰۱

رادیکال SR8

۶:۵۵

پورشه 918 اسپایدر

۶:۵۷

لامبورگینی اونتادور SV

۶:۵۹:۷۳

نیسان GT-R نیسمو

۷:۰۸:۶۸

مرسدس AMG GT R

۷:۱۰:۹۲

مک‌لارن F1 Promotional XP5

۷:۱۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات