قایق لوکس پورشه GTT 115، معرفی شد

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قایق لوکس و تفریحی پورشه، قبل از نمایشگاه صنایع دریایی موناکو ۲۰۱۷، به‌طور رسمی رونمایی شد.
تبلیغات

همه‌ی ما خودروهای اسپرت پورشه را ستایش می‌کنیم؛ ولی انتقال مهندسی بی‌نظیر محصولاتِ جاده‌ای این شرکت آلمانی به دریا، کار آسانی نیست. رندرهای قایق دینامیک GTT 155 Hybrid، سال گذشته منتشر شده بود و حالا این قایق لوکس تفریحی، قبل از رونمایی در نمایشگاه قایق موناکو ۲۰۱۷، به‌طور رسمی معرفی شد.

قایق پورشه

این قایق لوکس ۳۵ متری، حاصل همکاری استودیو F.A. پورشه و شرکت قایق‌سازی وریپک (Varipack) است. استودیو F.A. محصولاتی چون عینک‌ و ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت تولید می‌کند. تمام قطعات این قایق لوکس و در واقع تمام بخش‌های تخصصی قایق، توسط شرکت وریپک ساخته شده و بخش طراحی خارجی آن، توسط استودیو .F.A پورشه انجام شده است. خبری از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی پورشه نیست و به‌جای آن، دو پیشرانه‌ی ساخت شرکت مان (MAN) با توان خروجی ۳۲۵۰ اسب بخار استفاده شده است. آپشن هیبرید نیز موجود است که در آن دو موتور برقی ۲۰.۸ کیلووات ساعتی برای دور موتور پایین، برای قایق‌رانی در مناطق با قانون آلایندگی صفر در نظر گرفته شده است.

هر دو ژنراتور ۴۵ کیلووات ساعتی این قایق تفریحی لوکس، در زیر قایق قرار دارند تا کابین صدا، کمترین صدا را داشته باشد. همانند خودروهای پورشه، بخش لوکس این قایق نیز در فضای داخلی آن قرار دارد. فضای مورد نیاز برای ۶ نفر مهمان و ۶ نفر خدمه در قایق لوکس GTT 155، موجود بوده که با ارتفاع سقف ۲.۱۵ متری، این فضا بسیار جادار است. از آپشن‌های تزئینات داخلی می‌توان به چرم بژ یا قهوه‌ای به همراه تزئینات فیبر کربن و مرمر اشاره کرد. بالش‌های راحتی موجود در این قایق، از صندلی‌های پورشه 911 R الهام گرفته شده‌اند.

قایق پورشه

مدیرعامل دینامیک (Dynamiq) گفت:

رونمایی از GTT 155، نشان‌دهنده‌ی نقطه‌ی اوج همکاری در طراحی و توسعه و تولید یک قایق تفریحی لوکس به این بازار انحصاری است. این قایق لوکس با استفاده از آخرین فناوری روز، لذت قایق‌سواری راحت با سرعت ۲۱ گره دریایی (حدود ۴۰ کیلومتر بر ساعت) به همراه مصرف سوخت مناسب و توانایی طی کردن مسافتی حدود ۶۳۰۰ کیلومتر را ممکن می‌کند. قایق تفریحی GTT 155، بدون شک یکی از پیشرفته‌ترین قایق‌های تفریحی لوکس در نمایشگاه قایق موناکو خواهد بود.
قایق پورشه
قایق پورشه
قایق پورشه
قایق پورشه

فقط هفت فروند از این قایق لوکس به قیمت ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار یورو (حدود ۱۶ میلیون و ۵۹۰ هزار دلار) تولید خواهد شد. اولین نمونه از این محصول در نمایشگاه قایق موناکو ۲۰۱۷ که از تاریخ ۵ تا ۸ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. دو نسخه‌ی دیگر از این قایق که ابعاد کوچک‌تری خواهند داشت، در حال ساخت هستند و در پایان سال جاری میلادی رونمایی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات