رونمایی از فناوری‌های پیشرفته‌ی مدل ۲۰۱۸ آئودی A8

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی آئودی از فناوری‌های پیشرفته‌ی استفاده‌شده در مدل ۲۰۱۸ خودروی آئودی A8 رونمایی کرد.
تبلیغات

جدیدترین نسخه‌ی آئودی A8 برای فروش در سال ۲۰۱۸، با طراحی تکاملی الهام گرفته از خودروی مفهومی پرولوگ (Prologue) رونمایی شد.

بااین‌حال نمایش رسمی این خودرو بدون ویدئوهایی برای مشخص کردن برخی از ویژگی‌های آن تکمیل نمی‌شود. نمایش این ویدئوهای جدید به آئودی A8 کمک می‌کند برخی از مشتریان رقبای اصلی خود یعنی مرسدس بنز S-Class و بی‌ام‌و سری 7 را برای خرید خود متقاعد کند.

فناوری‌های استفاده‌شده در نسخه‌ی ۲۰۱۸ خودروی آئودی A8 شامل یک سیستم خودران است که به خودرو اجازه می‌دهد به‌تنهایی و بدون دخالت انسان، با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کند. تشخیص ناهمواری‌های جاده، از دیگر فناوری‌های پیشرفته مورد استفاده در این خودرو و در حقیقت بخشی از سیستم خودران آن است. یکی دیگر از ویژگی‌های آئودی A8، پارک کردن از راه دور است که می‌تواند بدون حضور سرنشینان در داخل خودرو و فقط با یک ریموت کنترل، خودرو را در هر مکانی پارک کند.

از سایر فناوری‌های پیشرفته‌ی این خودرو می‌توان به تعلیق الکترومکانیکی جدید و کاملا فعال و همچنین سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی اشاره کرد. این فناوری‌ها شامل نسخه‌های بنزینی و دیزلی واحدهای ۳.۰ لیتری و ۴.۰ لیتری V8 و همچنین پیشرانه‌ی W12 شش لیتری می‌شوند.

طبق معمول، آئودی A8 جدید در دو نسخه، با فاصله‌ی دو محور (جلو و عقب) استاندارد و طولانی ارائه می‌شود. در آینده‌ی نزدیک، نسخه‌ی دوم با نوعی پیشرانه‌ی E-tron Quattro در دسترس قرار می‌گیرد.

ویدئوهای زیر برخی از فناوری‌های پیشرفته استفاده‌شده در این خودرو را توضیح می‌دهند.

لینک دانلود

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات