قیمت رنو داستر و سیمبل تولیدی در ایران کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
رئیس هیئت مدیره سازمان گسترش و نوسازی کشور، از قیمت‌گذاری جدید خودروهای رنو سیمبل و داستر پس از تولید در ایران خبر داد.
تبلیغات

ساعاتی پیش و پس از عقد قرارداد همکاری رنو با سازمان گسترش و نوسازی کشور و شرکت پرتو نگین ناصح، منصور معظمی، رئیس هیئت مدیره سازمان گسترش از تولید و عرضه‌ی رنو داستر و سیمبل به بازار در انتهای سال آینده و با قیمت کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد. 

قرارداد امروز ایدرو و رنو، هفتمین قرارداد کلان در بخش صنعت خودروسازی کشور است. در همین راستا، مجموعه‌ای در ساوه برای تولید خودروهای رنو در ایران خریداری و تدارک دیده شده است. 

در مرحله‌ی اول، خودروهای رنو سیمبل و داستر برای تولید در کشور در نظر گرفته شده‌اند. در ابتدا ۴۰ درصد خودروهای مذکور تولید داخل خواهند بود که در ادامه‌ی همکاری رنو با ایدرو و پس از یک سال و نیم، این میزان به ۶۰ درصد خواهد رسید. 

منصور معظمی در رابطه با قرارداد منعقدشده و شرایط فعالیت رنو در ایران گفت:

در حال حاضر خودروهای تولیدی داخل از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. در همین راستا باید اقدامات لازم برای حل این مشکل انجام شود.صادرات خودرو نیز یکی از مقوله‌های مهمی است که در بخش خودرو باید در نظر گرفته شود و امیدواریم همکاری با خودروسازان مطرح جهانی راه‌ حلی برای گسترش آن باشد. 

رنو داستر در حال حاضر با قیمت بیش از ۱۱۰ میلیون تومان در کشور به فروش می‌رسد که با توجه به گفته‌های مدیر سازمان گسترش و نوسازی، شاهد کاهش قیمت حداقل ۱۰ درصدی خودرو خواهیم بود. رنو سیمبل نیز اکنون با قیمت ۸۰ میلیون تومان در کشور عرضه می‌شود که با توجه به عقد قرارداد جهت تولید آن در داخل کشور؛ می‌‌توان انتظار کاهش قیمت ۱۰ درصدی آن را نیز داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات