چری تیگو 7، فردا توسط مدیران خودرو رونمایی خواهد شد

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چری تیگو 7، فردا طی مراسمی در هتل اسپیناس تهران توسط مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی چری در ایران، رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

مدیران خودرو به عنوان نماینده گروه صنعتی چری چین در ایران، فردا و طی مراسمی از جدیدترین کراس‌اور این خودروساز با نام تیگو 7 رونمایی خواهد کرد. 

جدیدترین نسل شاسی‌بلند تیگو، با نام تیگو 7، که به‌نوعی برگرفته از برادر بزرگ‌تر خود یعنی تیگو 5 محسوب می‌شود، با تغییرات اساسی در طراحی و مشخصات فنی، توانسته است جوایز متعددی در حوزه طراحی خودرو به دست آورد. با توجه به بازار خوب ایران برای خودروهای چینی که در زمان تحریم‌های بین المللی و خروج شرکت های معتبر جهانی، به ایران ورود کرده و توانستند حضوری گسترده در بازار کشومان داشته باشند؛ انتظار می‌رود این کراس‌اور جدید نیز موفقیتی نسبی در بازار داخلی کسب کند.

 خرداد ماه سال جاری بود که تیگو 7، برای اولین بار در خارج از چین و در ۷ شهر ایران مورد آزمایش فنی و جاده‌ای قرار گرفت. این شاسی‌بلند چینی، در نمایشگاه خودروی شیراز نیز حضوری پررنگ داشت و حالا در کمتر از ۲ ماه، گروه چری این محصول‌ را در یکی از مهمترین بازارهای خود، ایران؛ عرضه خواهد کرد.

بر اساس شنیده‌ها، مدیران خودرو محدوده قیمتی ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان را برای این خودرو در نظر گرفته است که در صورت صحت این موضوع، ممکن است این خودرو با استقبال چندانی مواجه نشود. به هرحال باید تا فردا منتظر ماند و دید که این شاسی‌بلند چینی، با چه مشخصات فنی و البته قیمتی، روانه بازار داخلی خواهد شد.

مراسم رونمایی از این خودرو فردا، ۷ مرداد راس ساعت ۱۹ در هتل اسپیناس پلاس تهران با حضور اصحاب رسانه و فعالان حوزه خودرو برگزار خواهد شد. این مراسم به صورت زنده از کانال آپارت مدیران خودرو پخش خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات