جک S3 پرفروش‌ ترین کراس اوور چینی، به زودی در ایران عرضه می شود

یک‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین شاسی‌بلند چینی شرکت جک با نام S3 به زودی توسط کرمان موتور به عنوان نماینده این خودروساز در ایران عرضه خواهد شد.
تبلیغات

کرمان موتور به عنوان یکی از خودروسازان قابل داخلی در دوران تحریم‌ با گرایش به سمت خودروسازان چینی و عقد قرارداد با شرکت‌های لیفان و جک توانست سهم قابل قبولی از بازار خودروی داخلی را تصاحب کند. بعد از اجرایی شدن برجام نیز این شرکت با تلاش‌های فراوان موفق به اخذ نمایندگی رسمی هیوندای در ایران شد و مجوز تولید دو محصول این خودروساز کره‌ای با نام‌های i20 و i10 در داخل کشور را بدست آورد اما این باعث نشد تا ارتباط خوب خود با خودروساران چینی را قطع کند.

حال خبر رسیده است که جدیدترین عضو سبد محصولات کرمان موتور متعلق به شرکت جک بوده و با نام S3 از اواخر تیرماه صورت رسمی پیش‌فروش خواهد شد. این خودرو که انتظار می‌رفت خیلی زودتر پا به جاده‌های ایران بگذارد کراس‌اووری شهری و کوچک بوده که از نظر ابعاد سایز بدنه یک سطح پایین‌تر از جک S5 قرار می‌گیرد و به نوعی شاسی‌بلند کوچک شهری به شمار می‌آید.

jac s3

جک S3 با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز به ۴ سیلندر و ۱۴ سوپاپ به بازار عرضه خواهد شد. این پیشرانه قابلیت تولید ۱۱۱ اسب بخار توان به همراه ۱۵۵ نیوتون متر گشتاور را در ۴۰۰۰ هزار دور بر دقیقه دارا است. جعبه‌دنده‌ی CVT نیز وظیفه‌ی انتقال توان تولیدی به چرخ‌ها را برعهده خواهد داشت. امکانات رفاهی این خودرو نیز در حد قابل قبولی بوده که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به کیسه‌ی هوا ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم‌های کمکی ترمز ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری ESP، ترمز هیدرولیک HBA، کنترل ایستایی در سربالایی، سنسور پارک عقب، صندلی چرمی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، فعال شدن خودکار چراغ‌های جلو متناسب با نور محیط و چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب اشاره کرد.

طبق شنیده‌ها جک اس 3 با قیمت ۷۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با موعد تحویل مهرماه از طرف کرمان موتور از تاریخ ۲۷ تیرماه و همزمان با آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز پیش‌فروش خواهد شد. گفته می‌شود کرمان موتور به مناسبت رونمایی از این خودرو تخفیف‌های ویژه‌ای را برای متقاضیان در روز آغازین ثبت نام از این خودروی چینی در نظر گرفته است.

jac s3

نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز از ۲۷ لغایت ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود خودروهای جدید دیگری نیز در این رویداد برای اولین بار رونمایی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات