بنتلی فلایین اسپر دیزاین، با تولید محدود به ۱۰۰ دستگاه

پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بنتلی نسخه‌ای ویژه از مدل سدان فلایینگ اسپر را معرفی کرده است که تنها یک‌صد دستگاه از آن به تولید خواهد رسید.
تبلیغات

نسخه‌های مولینر بنتلی، خودروهایی خاص و مورد توجه کلکسیونرها هستند. یکی از جدیدترین مدل‌هایی که پسوند مولینر با خود یدک می‌کشید، مدل Flying Spur Falconry بود که در ماه می سال گذشته رونمایی شد. اما حالا بنتلی مدل دیگری از مولینر را با رنگ طلایی ویژه رونمایی کرده است که قیمتی بالاتر و ظاهری خاص‌تر دارد و نظر افراد متمول را به خود جلب خواهد کرد.

این بار نیز بخش خودروهای خاص و سوپر لوکس بنتلی یعنی مولینر به سراغ مدل فلایینگ اسپر رفته و مدل جدیدی معرفی شده است که با نام Flying Spur Design Series شناخته می‌شود.

بنتلی Flying Spur

این خودروی تولید محدود در ۵ رنگ برای بدنه و کابین قابل سفارش است که همگی رنگ‌هایی اختصاصی هستند. همچنین سفارش‌دهندگان خودرو این امکان را دارند تا برای تریم داخلی، از انواع چرم، متریال داشبورد و آپشن‌های مختلف سفارش دهند که به این ترتیب بتوانند خودروی خود را هرچه خاص‌تر کنند.

بارزترین نکته در طراحی بیرون خودرو، استفاده از تضاد رنگ مشکی است که در بخش جلوپنجره، ورودی‌های هوای جانبی و حاشیه‌ی پنجره‌ها به کار رفته است. به گفته‌ی سازنده این خودرو، این ویژگی در تمامی مدل‌های فلایینگ اسپر شامل مدل V8، W12، V8 S و W12 S قابل سفارش است. 

بنتلی Flying Spur

در دو مدلی که از نوع V8 S و W12 S هستند این خودرو دارای تفاوت‌های ظاهری همانند سپر جلوی عضلانی‌تر، ارتفاع کمتر سپر و زیر سپر هم‌رنگ بدنه است. همچنین در این مدل‌ها، در زیر درها چراغ خوشامدگویی از نوع LED نصب شده است که در هنگام باز کردن در نشان مولینر را روی زمین بازتاب می‌دهد. همچنین مدل‌های W12 S به‌صورت استاندارد به رینگ‌های اسپرت ۲۱ اینچی به رنگ مشکی براق مجهز هستند که نمایی اسپرت‌تر به این خودرو می‌دهد. البته در مدل V8 S نیز می‌توان این رینگ‌ها را در صورت سفارشی نصب کرد؛ اما دیگر به‌صورت استاندارد موجود نیستند.

بنتلی Flying Spur

بنتلی از مدل Design Series تنها به تعداد محدود ۱۰۰ دستگاه تولید خواهد کرد که هر یک از آن‌ها به‌صورت خاص برای مالک خود ساخته خواهد شد و در رکاب زیر در هر یک از آن‌ها، پلاکی با نشان مولینر نصب می‌شود. بنتلی هنوز قیمت نهایی این خودرو را اعلام نکرده است؛ اما قطعا بهایی فراتر از مدل استاندارد فلایینگ اسپرت ۲۰۰ هزار دلاری خواهد داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات