اظهارات جالب جکی‌ چان، پس از قهرمانی در لمانز

جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جکی چان، ستاره‌ی مشهور سینما، سهامدار اصلی تیم  DC Racing است که در مسابقات امسال لمانز ۲۴ ساعته، به قهرمانی کلاس LMP2 رسید. او موفقیت در لمانز را، به کسب اسکار در سینما تشبیه کرده است.
تبلیغات

DC Racing نام رسمی یک تیم اتومبیلرانی‌ آسیایی است که در مسابقات جهانی استقادمت (WEC)  و شاخه‌ی آسیایی مسابقات  لمانز شرکت می‌کند. دیوید چنگ، قهرمان مسابقات آسیایی لمانز و جکی چان،  سینماگر مشهور دنیا، مالکان مشترک این تیم هستند.

تیم Jota Sport هم در مسابقات قهرمانی استقامت، شریک تیم جکی چان است. هر دو تیم با خودروی Oreca 07s از کلاس LMP2 در مسابقات شرکت می‌کنند. شماره ۳۷ و ۳۸ به ترتیب هر کدام با سه راننده (دیوید چنگ، الکس براندل، تریستان گامندی) و (هو-پین تانگ، توماس لاورنت و اولیور جارویس) در WEC حضور دارند.

مسابقات لمانز ۲۰۱۷

سال گذشته استاد هنرهای رزمی، جکی چان موفق به دریافت جایزه اسکار افتخاری شد؛ این جایزه به مناسبت قدردانی از زحمات چندساله‌ی او در فیلم‌سازی و بازیگری به او تعلق گرفت. در مسابقات استقامتی ۲۴ ساعته لمانز امسال تیم DC Racing ‌ جکی چان توانست در کلاس LMP2 مقام اول را کسب کند و به جایگاه سراسری دوم دست یابد. هو-پینگ تانگ، اولیور جارویس و توماس لاورنت راننده‌های مشترک این تیم بودند. خودروی همتای آن‌ها از تیم Jota Sport در کلاس خود به مقام سوم رسید و نهایتا، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

مسابقات لمانز ۲۰۱۷
مسابقات لمانز ۲۰۱۶

جکی‌چان درگیر مسائل بنیاد بدل‌کاری خود در شانگهای بود و  امسال در این مسابقات حاضر نشد ولی تیم او گرد هم آمدند تا پیام تبریک تلفنی او را بشنوند.

در حال تماشای ویدیو افسوس خوردم که چرا نتوانستم آنجا باشم. هیجان انگیز است! این دقیقا مثل لحظه ای است که اسکار گرفتم ولی به هر حال، ما هر جا که باشیم، قهرمان می‌شویم. باید ادامه بدهیم و برای سال‌های آینده سخت تلاش کنیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات