آئودی روی خودروهای برقی رالی کراس سرمایه‌گذاری می‌کند

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آئودی از یک سری خودروی برقی رالی‌کراس پشتیبانی می‌کند و اذعان دارد که استفاده از فناوری الکتریکی در خودروها می‌تواند سودمند باشد.
تبلیغات

در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶، کمپانی ردبول اعلام کرد که می‌خواهد در سال ۲۰۱۸ یک سری خودروی برقی مسابقه‌ای خاص را به‌منظور تکمیل برنامه‌ی رالی‌کراس حال حاضر خود، ارائه کند. از سویی دیگر، یک مسابقه‌ی قهرمانی مختص خودروهای رالی‌کراس برقی به‌نام E/RACING در ۳۱ اکتبر امسال در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

طبق گفته‌ی ولفگانگ دورهایمر، مدیر گروه آئودی موتوراسپرت، چشم‌انداز خودروهای رالی‌کراس برقی بسیار جذاب خواهد بود.

رالی کراس ردبول
رالی کراس ردبول

او به خبرگزاری اتوکار گفت:

پتانسیل بسیار بالایی برای استفاده از فناوری الکتریکی در خودروهای رالی‌کراس در آینده وجود دارد تا بتوان از آن‌ها، محصولاتی بسیار قدرتمند تا حدود ۸۱۱ اسب بخار ارائه کرد. مسابقه‌ی رالی‌کراس در محدوده‌ی مسیر کوتاهی برگزار می‌شود که به‌راحتی می‌تواند توسط باطری‌های خودروهای برقی پوشش داده شود.

پس از اینکه گروه فولکس‌واگن کارهای موتوراسپرت خود را در اواخر سال گذشته کاهش داد، اکنون برای سرمایه‌گذاری در خودروهای برقی مسابقه‌ای اعلام آمادگی کرده است. قبل از خروج فولکس‌واگن از مسابقات رالی، آن‌ها اعلام کردند که برای حضور در یک مسابقه‌ی خودروهای رالی‌کراس برقی آماده هستند؛ درحالی‌که آئودی همچنان برنامه‌ی فرمول E خود را حفظ کرده است.

رالی کراس ردبول
رالی کراس ردبول
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات