پورشه پانامرا Grand GT با ظاهر تهاجمی و اسپرت شاهکار دیگری از تک‌آرت

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ تک‌آرت جزئیات بیشتری از جدیدترین پروژه‌ی خود، یعنی پورشه پانامرا Grand GT منتشر کرد.
تبلیغات

 تک‌آرت، علاوه بر انتشار تصاویر رسمی از خودروی پورشه پانامرا Grand GT، توضیحاتی نیز درباره‌ی محصول جدید خود بیان کرد.

خودروی اسپرت Grand GT، ماه گذشته و برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو ۲۰۱۷ در معرض نمایش عموم قرار گرفت. Grand GT نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پورشه پانامرا توربو ۲۰۱۷ است که با کیت بدنه‌ی جدید، چرخ‌های ۲۲ اینچ عریض و کابین سفارشی، توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. کیت بدنه‌ی تک‌آرت برای پانامرا Grand GT، عرض خودرو را به اندازه‌ی ۸ سانتی‌متر در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد افزایش می‌دهد.

پورشه پانامرا Grand GT

حال، با گذشت کمتر از چند ماه از رونمایی پانامرا Grand GT، تک‌آرت اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر کرده است. بنابراین، کلیه‌ی تغییرات مذکور برای هر پانامرا در سراسر دنیا قابل سفارش است. همچنین کیت افزایش قدرت پیشرانه و سیستم اگزوز جدید در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

پورشه پانامرا Grand GT

این احتمال وجود دارد که کاپوت آیرودینامیک خودرو، به‌طور کامل از فیبرکربن ساخته شود. تک‌آرت می‌گوید ظاهر تهاجمی خودرو حاصل استفاده از ورودی‌های بزرگ هوا، دریچه‌ی بزرگ خروج هوا در جلو کاپوت و رکاب‌های جانبی است. در بخش عقب Grand GT، دیفیوز (پخش کننده‌ی هوا) قرار گرفته است که از طراحی معلق بهره می‌برد. همچنین روی این دیفیوزر چهار باله‌ی  برجسته وجود دارد که بین خروجی‌های اگزوز دوقلو از جنس تیتانیوم با پوشش فیبرکربن قرار گرفته است. یک اسپویلر نیز در انتهای صندوق بار تعبیه شده است.

پورشه پانامرا Grand GT

چرخ‌های ۵ پره‌ی دوقلوی پانامرا Grand GT به رنگ مشکی مزین شده‌اند؛ اما خریداران می‌توانند با توجه به رنگ خودروی پانامرا Grand GT، رینگ‌های این مدل را به رنگ بدنه سفارش دهند. علاوه بر این، کالیپرهای ترمز  نیز می‌توانند با رنگ دلخواه و با پوشش مقاوم در برابر گرمای زیاد، سفارش داده شود.

پورشه پانامرا Grand GT

در فضای داخل کابین پانامرا Grand GT، چرم آلکانترا و باکیفیت با پوشش کربنی ظریف و بهسازی شده، ادغام شده است. غربیلک فرمان اسپرت تک‌آرت تایپ ۷ با توجه به قطر ۳۶ سانتی‌متر، با حالتی کوچک و ارگونومیک، جایگزین نسخه‌ی استاندارد شده است. مشتریان همچنین می‌توانند پدال‌های تعویض دنده‌ از پشت فرمان را که از جنس چرم هستند، سفارش دهند تا تریم این پدال‌ها با سایر جزئیات داخل کابین یک‌دست شود.

پورشه پانامرا Grand GT
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات