تصویر رندری از نسل جدید آئودی RS7 اسپرت‌ بک

یک‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Peisert Design تصویر رندر جدیدی از خودروی آئودی RS7 منتشر کرد که شامل ترکیبی از تصورات این طراح و نسل فعلی RS7 است.
تبلیغات

در حال حاضر، شرکت آئودی سرگرم توسعه‌ی A7 اسپرت‌بک جدید و نسخه‌های S7 و RS7 با تمرکز بر عملکرد است. تا ورود جدیدترین مدل RS7 به بازار حداقل دو سال باقی است؛ اما Peisert Design بر پایه‌ی آخرین طرح اولیه‌ی این خودرو، تصورات خود را از نسخه‌ی جدید آن به تصویر کشیده است. همان‌طور که شاید انتظار داشته باشید، تصویر رندر نسل جدید آئودی A7 اسپرت‌بک نسبت به نسل فعلی این خودرو،  تحول عظیمی نشان می‌دهد.

تصاویر جاسوسی و طرح‌های اولیه‌ای که از A7 جدید به بیرون درز کرده است، از طراحی تهاجمی‌تر نسل جدید نسبت به نسل پیشین حکایت دارند. این طراحی شامل چراغ‌های جلوی جدید است که طراحی ارعاب‌آور جلوپنجره‌های شرکت آئودی را کامل می‌کند.

آئودی RS7 جدید

قدرتمندترین عضو خانواده‌ی A7 موسوم به RS7 در کنار چراغ‌های جدید در جلوی خودرو، ورودی‌های هوای بزرگ‌تری خواهد داشت و همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، لبه‌ی پایینی آن‌ها به رنگ مشکی و کروم است. تغییرات در بخش عقب خودرو با چراغ‌های عقب ادامه می‌یابد که حال به همدیگر متصل شده‌اند تا تمامی عرض نمای عقب این خودروی اسپرت‌بک با عملکرد بالا را به‌صورت کشیده در بر گیرند. در این تصویر رندر از خروجی‌های اگزوز به شکل بیضی و دیفیوزر عقب نسل فعلی RS7  استفاده شده است.

هنگامی که نسل جدید آئودی RS7 رونمایی شود، انتظار می‌رود به پیشرانه‌ی قدرتمند و پرچم‌دار این شرکت مجهز شود که دارای حجم ۴ لیتر و ۸ سیلندر با آرایش خورجینی است؛ پیشرانه‌ای که توان خروجی آن به ۶۰۰ اسب بخار افزایش یافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات