رکورد سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت ماشین شهر بازی توسط استیگ

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
استیگ، راننده‌ی برنامه‌ی تلویزیونی تاپ‌گیر، با همکاری یکی از دارندگان کانال یوتیوب، اقدام به ثبت رکوردی جهانی با ماشین شهر بازی کرده که در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز است.
تبلیغات

حتماً به خاطر دارید که زمانی کودک بودید و با نشستن در پشت فرمان ماشین شهر بازی (Bumper Car) چقدر هیجان‌زده می‌شدید. اگر همان کار را درحالی‌که بزرگ‌تر شده‌اید، انجام دهید؛ از اینکه ماشین‌های شهر بازی چقدر کند هستند، بهت زده می‌شوید. با دیدن ویدیوی زیر احتمالاً این دیدگاه شما از بین خواهد رفت.

کولین فورز، یک یوتیوبر معروف است که به‌تازگی اقدام به ساخت سریع‌ترین ماشین شهر بازی کرده و در تلاش است با کمک استیگ، راننده‌ی برنامه‌ی تلویزیونی تاپ‌گیر، رکوردی جهانی در گینس به ثبت برساند. درحالی‌که ماشین‌های شهر بازی الکتریکی هستند، این نمونه به یک پیشرانه‌ی ۶۰۰ سی‌سی مجهز شده که از موتورسیکلت به عاریت گرفته شده است و توانی معادل با ۱۰۰ اسب‌ بخار ارائه می‌کند. با توجه به تغییرات، همچنان این ماشین نمای ظاهری استاندارد و یکسانی با بقیه‌ی نسخه‌ها دارد.

مطمئناً یک ماشین شهر بازی، چندان آیرودینامیک نیست؛ اما استیگ این ماشین را در جهت رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت هدایت می‌کند و با سبک قاطع خود، مدعی رکورد جهانی در این زمینه است. اگرچه رانندگی با یک ماشین شهر بازی با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد؛ ما همچنان به راندن این ماشین‌ها با سرعت مرسوم در شهر بازی، وفادار خواهیم ماند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیویی این رکورد هیجان‌انگیز را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات