موتور سیکلت مفهومی، با برند کونیگزگ

سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تا به‌حال فکر کرده‌اید که اگر خودروسازان بزرگی چون کونیگزگ یا حتی لوتوس به ساخت موتورسیکلت روی می‌آوردند، تولیدات آن‌ها چه شکلی داشت؟ در ادامه تصاویر جذاب این موتورسیکلت‌های مفهومی را شاهد خواهید بود.
تبلیغات

شرکت‌های برتر، همیشه به دنبال راهی جدید در ارائه‌ی تبلیغات جذاب و جلب توجه مخاطبان بوده‌اند و معرفی نمونه‌های مفهومی یکی از این روش‌ها محسوب می‌شود که علاوه بر اثبات سطح فناوری هر برند، باعث حضور کم‌هزینه‌ی آن‌ها در رسانه‌ها می‌شود. گاهی شرکت‌های خودروساز لوکس، در طراحی یک قایق تفریحی همکاری می‌کنند، نظیر آنچه در قایق لکسوس و یات بوگاتی شاهد بودیم و قبلا در زومیت به آن‌ها پرداختیم، اما حالا به نظر می‌رسد طراحی موتورسیکلت‌های مفهومی، می‌تواند بازخورد خوبی برای آن‌ها داشته باشد.

موتور مفهومی لوتوس

مدتی قبل یک طراح صنعتی مشهور که معمولا برای پروژه‌های بزرگ هالیوودی کار می‌کند، بر مبنای برند اصیل لوتوس اقدام به طراحی موتورسیکلت کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. دنیل سیمون، متولد آلمان است و سال‌ها برای فولکس‌واگن، لامبورگینی و بوگاتی به عنوان طراح ارشد کار کرده، اما استودیوی او هم‌اکنون به صورت مستقل فعالیت می‌کند و در پروژه‌های متنوعی همچون طراحی خودروهای فرمول یک شرکت دارد.

موتور مفهومی لوتوس

دیگر طرح مشهور سیمون، خودرویی است که با برند شورولت و الهام گرفته شده از فیلم ترون: میراث (Tron: Legacy)، معرفی کرد که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شورولت مفهومی فیلم ترون

به‌تازگی یک طراح اهل روسیه به نام بوروف که با اسم BUROV ART در اینترنت شناخته می‌شود، با الهام از طرحی که سیمون برای موتورسیکلت لوتوس داشت، اقدام به معرفی مدل C-01 کرده است. این موتورسیکلت مفهومی زردرنگ، بر مبنای ابرخودروهای کونیگزگ طراحی شده است و لوگوی این برند را روی بدنه‌ی خود دارد.

موتور مفهومی کونیگزگ
موتور مفهومی لوتوس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات