تیزر‌ دهم دوج چلنجر دیمون با صدای جذاب پیشرانه

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چلنجر به عنوان پرطرفدارترین خودروی تولیدی دوج، قرار است نسخه‌ای با نام دیمون داشته باشد که برای معرفی آن، فیلم‌هایی کوتاه به‌صورت هفتگی منتشر می‌شود و شما می‌توانید در زومیت بیننده‌ی آن‌ها باشید.
تبلیغات

دوج برای این ابرخودروی جدید، سرمایه‌گذاری تبلیغاتی زیادی کرده است تا با هدف جلب توجه مردم و رسانه‌ها، ۱۴ فیلم با زمان کمتر از ۱ دقیقه را به مرور پخش کند. تا کنون ۱۰ تیزر رسمی منتشر شده است که هرکدام گوشه‌ای از فناوری‌های به‌کاررفته در نسخه‌ی دیمون را معرف می‌کند و در آخرین آن‌ها، صدای اگزوز و شماره پلاک عجیب آن بیشتر مورد تأکید قرار گرفته است.

از قسمت دهم این سری فیلم‌های کوتاه می‌توان فهمید که دوج چلنجر دیمون، با سیستم استارت دوگانه ارائه خواهد شد. در این فناوری که مختص خودروهای شرکت‌کننده در مسابقات درگ (رقابت در مسیر مستقیم) محسوب می‌شود؛ قبل از شروع حرکت و دور گرفتن پیشرانه، سوپرشارژر به دور بالای خود رسانده می‌شود تا هوای ورودی به موتور، به حداکثر ممکن برسد. با این اوصاف، دوج چلنجر دیمون، اولین خودروی غیر مسابقه‌ای دنیا خواهد بود که مجهز به این سیستم شده است و به عرضه‌ی عمومی گذاشته می‌شود.

دوج چلنجر دیمون

دیگر نکته‌ی جالب این ویدئو، شماره پلاک جالب آن است که به‌صورت «405=221+3.9» دیده می‌شود. دوج رسما هیچ اطلاعاتی راجع به این اعداد منتشر نکرده است تا با ایجاد یک علامت سؤال، هواداران خود را به چالش بکشد. ما فکر می‌کنیم احتمالا ۳.۹ زمان رسیدن چلنجر دیمون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و ۲۲۱ اشاره‌ای به نهایت سرعت این ابرخودرو که در صورت تعبیر آن به مایل بر ساعت، معادل ۳۵۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود دیمون بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد که در هر صورت رمزگشایی از عدد ۴۰۵ را مشکل می‌کند و علاقه‌مندان دوج را در انتظار رونمایی از جدیدترین مدل آن تا یک ماه دیگر باقی می‌گذارد.

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات