خط تولید پژو 2008 در کشور راه اندازی شد

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از اتمام آماده‌سازی‌های لازم، خط تولید خودروی پژو ۲۰۰۸ در کشور آغاز به کار کرد.
تبلیغات

شرکت ایران‌خودرو و کمپانی پژو، با همکاری هم و پس از آماده‌سازی‌های لازم، خط تولید نسخه‌ی جدید خودروی پژو ۲۰۰۸ را شش ماه پس از شروع تولید این خودرو در اروپا، در کشورمان راه‌اندازی کردند.

تجهیز خطوط تولید محصولات شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو، موسوم به ایکاپ، پس از امضای قرارداد بین دو کمپانی یادشده آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نخستین دستگاه از خودروی پژو ۲۰۰۸ در ماه اسفند به تولید رسید. خط تولید پژو ۲۰۰۸ با سرمایه‌گذاری شرکت ایکاپ راه‌اندازی شده است و ظرفیت تولید سالانه‌ی آن، بیش از ۳۰ هزار دستگاه برآورد می‌شود.

شرکت تام ایران‌خودرو، پروژه‌ی خط تولید بدنه‌ی پژو ۲۰۰۸ را طی یک مناقصه‌ی بین‌المللی و با حضور تعدادی از شرکت‌های چینی و اروپایی، برنده شد. این شرکت تجهیز خطوط یادشده را گامی در جهت استفاده از دانش و توانمندی‌های داخلی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌داند.

شرکت ایکاپ با سرمایه‌گذاری مستقیم و برابر، توسط دو گروه خودروسازی ایران‌خودرو و پژو-سیتروئن ایجاد شده است و هدف از تأسیس این شرکت، تولید تعدادی از محصولات جدید خودروساز فرانسوی، در ایران و صادرات آن‌ها به تعدادی از بازارهای منطقه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات